عصر خودرو

"خدیزل" کندتر از بودجه در نیمه اول سال

عصر بازار- شرکت بهمن دیزل گزارش تولید و فروش محصولات شش ماهه را اعلام کرد، براین اساس فروش نیمه اول سال کم تر از نیمی از بودجه را پوشش داده است.

"خدیزل" کندتر از بودجه در نیمه اول سال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مبلغ فروش نیمه اول سال تنها 44 درصد کل فروش سال را پوشش داده،خدیزل در شش ماهه ابتدایی سال 233.5 میلیارد تومان محصولاتش را فروخته در حالی که فروش کل سال 522.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اما فروش تعدادی نیمه اول سال از بودجه جلو زده چراکه طی شش ماه اول سال شرکت 8 هزار و 119 دستگاه انواع کامیونت، مینی بوس، انواع کامیون و قطعات و لوازم را به فروش رسانیده در حالی که برای بودجه کل امسال تنها 4 هزار و 501 فروش  تعدادی انواع محصولات مذکور را در نظر گرفته است. به نظر می رسد دلیل این اختلاف تعدادی فروش، در نظر نگرفتن برخی محصولات در بودجه سال 95 باشد.

    از طرفی، تولید یکماهه در شهریور ماه  17 درصد تولید شش ماهه تا شهریورماه و مبلغ فروش این ماه 23 درصد فروش نیمه اول سال می باشد، با این وجود تولید شهریور ماه حدود 10 درصد نسبت به مرداد رشد داشته همچنین مبلغ فروش در شهریور ماه 266 میلیارد و 934 میلیون ریال از ماه قبل بیشتر می باشد.

    برچسب ها