عصر خودرو

اعلام آمادگی فرانسوی‌ها برای سرمایه‌گذاری در چابهار

عصر بازار- فرانسوی ها پس از بررسی‌های لازم تصمیم جدی برای حضور بیشتر در چابهار اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی فرانسوی‌ها برای سرمایه‌گذاری در چابهار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبر آنلاین، مدیر پروژه بخش حمل‌ونقل و لجستیک شرکت بلوره فرانسه گفته است پس از بررسی‌های لازم تصمیم جدی برای حضور بیشتر در ایران به‌ویژه در چابهار راداریم تا درزمینهٔ حمل‌ونقل، لجستیک و انرژی سرمایه‌گذاری کنیم.

    مدیر پروژه بخش حمل ونقل و لجستیک شرکت بلوره فرانسه روز یکشنبه پس از حضور یک روزه در چابهار و بازدید از بندر شهید بهشتی و دیدار با مدیران بندر و منطقه آزاد، از آمادگی پاریس برای سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل، لجستیک و انرژی در این منطقه خبر داد.

    پیکر اوسک در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: شرکت بلوره از سال 1822 در فرانسه فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اینک در چهار حوزه بنادر، راه‌آهن، انرژی، لجستیک و حمل‌ونقل فعالیت می‌کند.

    وی افزود: این شرکت دارای ترمینال‌های بندری متعددی در نقاط مختلف جهان ازجمله آفریقا، فرانسه و هند است.

    مدیر پروژه بخش حمل‌ونقل و لجستیک شرکت بلوره فرانسه ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم تصمیم جدی برای حضور بیشتر در ایران به‌ویژه در چابهار راداریم تا درزمینهٔ حمل‌ونقل، لجستیک و انرژی سرمایه‌گذاری کنیم.

    پیکر اوسک از بازدید بندر شهید بهشتی و منطقه آزاد چابهار ابراز خرسندی کرد و افزود: انتظار نداشتیم که بندری با این وسعت در چابهار و امکانات رفاهی و هتل‌های مجهز برای اسکان و پذیرایی وجود داشته باشد.

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز اظهار داشت: چابهار به سبب برخورداری از موقعیت استراتژیکی موردتوجه جهانیان برای حضور و سرمایه‌گذاری قرار دارد.

    عبدالرحیم کردی افزود: چابهار علاوه بر توسعه سواحل مکران از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شماری برای سرمایه‌گذاران برخوردار است که اکنون پروژه‌های متعددی در این شهرستان در حال اجرایی شدن است.

    وی ادامه داد: این منطقه به‌عنوان قطب سوم پتروشیمی و خودروسازی کشور تعیین‌شده است.

    وی بیان کرد: چابهار برای تولید 50 میلیون تن کالا در پتروشیمی و 10 میلیون تن فولاد نیازمند ایجاد بندر تخصصی و مجهز است.

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به همین منظور دولت در حال ساخت راه ترانزیتی چابهار به زاهدان و افغانستان و اجرای پروژه‌های ترانزیتی توسعه‌ای ازجمله راه‌آهن، بنادر و پروژه‌های زیرساختی است.

    کردی بیان کرد: منطقه آزاد چابهار در خصوص جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای تکمیل طرح‌های اقتصادی و زیربنایی ازجمله ساخت فرودگاه بین‌المللی این منطقه مذاکرات زیادی با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های داخلی و خارجی انجام داده است.

    وی افزود: چهار شرکت فولاد در چابهار قرار است راه‌اندازی شود که یک شرکت کارش را آغاز کرده است.

    وی گفت: برای کالاهای تولیدی و ترانزیتی از چابهار بازارهای خوبی در افغانستان و کشورهای CIS و حتی بعضی از کشورهای عربی و آفریقایی وجود دارد.

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: چابهار به لحاظ موقعیت استراتژیک نقطه اتصال کشورهای افغانستان و CIS به آب‌های بین‌المللی و اقیانوسی است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو