عصر خودرو

پاویون استان اصفهان در هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش تشکیل می شود

عصر بازار- پاویون استان اصفهان در این نمایشگاه با محوریت و به همت اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل خواهد شد.

پاویون استان اصفهان در هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش تشکیل می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، هشتمین نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری کشور همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش از تاریخ 10 تا 13 آبان با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و حدود 20 شرکت خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

     پاویون استان اصفهان نیز در این نمایشگاه تشکیل خواهد شد تا ظرفیت های سرمایه گذاری استان به خوبی معرفی گردد. 

    در این رابطه چندین جلسه هماهنگی در اتاق بازرگانی و به ریاست قاسمعلی جباری، نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان و رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تأمین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق تشکیل گردید تا تبادل نظرها و برنامه ریزی های لازم به منظور حضور اثربخش نمایندگان استان اصفهان در این رویداد انجام گیرد.

    در این جلسه نمایندگان بخش های مختلف از جمله معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان و شرکت نمایشگاه های استان حضور داشتند.

    استاندار اصفهان طی نامه ای از کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط استان خواسته است در پاویون استان اصفهان در این نمایشگاه حضور یابند. 

    شرکت نمایشگاه های استان اصفهان نیز به عنوان مجموعه تخصصی برگزارکننده نمایشگاه های داخلی و بین المللی در این پاویون به معرفی خدمات خود می پردازد.

    معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    لازم به یادآوری است پاویون استان اصفهان در این نمایشگاه با محوریت و به همت اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل خواهد شد.

    برچسب ها