عصر خودرو

توضیحات "پسهند" درباره دستیابی به ارقام بودجه

عصر بازار- شرکت صنایع لاستیکی سهند (پسهند) در خصوص پوشش های کم متغیرها در عملکرد سه ماهه نسبت به بودجه امسال و اینکه با این درصدهای کم، دستیابی به بودجه پیش بینی شده امکان پذیر می باشد یا خیر توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات "پسهند" درباره دستیابی به ارقام بودجه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، باتوجه به  پوشش کم 11 درصدی فروش، 3 درصدی سود عملیاتی و 3 درصدی سود خالص در دوره 3 ماهه به نظر می رسد شرکت موفق به پوشش بودجه نشود، اما شرکت اعلام کرده اقداماتی از قبیل بازاریابی مستقیم در صنایع و معادن اصلی مصرف کننده تسمه نقاله که بخش عمده ای از فروش شش ماهه را شامل بوده و همچنین حجم مناسب سفارشات تایید شده و در حال تولید در دو هفته اخیر حدود 2 میلیارد تومان،پیش بینی می گردد که در 6 ماهه دوم سال جاری نیز حدود 7 میلیارد تومان فروش مستقیم به مصرف کنندگان تسمه نقاله محقق گردد.
    براین اساس،باتوجه به روال سنوات قبل و همچنین عدم خرید قابل توجه نمایندگان در 6 ماهه اول و مذاکرات صورت پذیرفته با نمایندگان فروش محصولات در روزهای اخیر، پیش بینی می گردد که در شش ماهه دوم حداقل 10 میلیارد تومان فروش به نماینده محقق گردد.
    همچنین باتوجه به افزایش 200 درصدی فروش در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول، فروش 17 میلیارد تومان در شش ماهه دوم دور از دسترس نمی باشد.
    لذا شرکت عنوان کرده ارقام آخرین گزارش پیش بینی ارسال شده از نظر این شرکت قابل دستیابی بوده و مجددا توسط این شرکت تایید می گردد.

    برچسب ها