عصر خودرو

مدیران بانک صادرات مورد تجلیل قرار گرفتند

عصر بازار- ​در مراسمی با حضور تهرانفر قائم‌مقام مدیرعامل، وکیلی، عرفانی و فتحعلی‌زاده اعضای هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران، از مدیران بانک که به‌تازگی به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند، تقدیر شد.

مدیران بانک صادرات مورد تجلیل قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، قائم‌مقام مدیرعامل، در این آیین با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: مدیرانی که امروز پس از سالیان متمادی خدمت، به شرف بازنشستگی نایل می شوند در طول دوران خدمت پرافتخار خود تجربه و اندوخته فراوانی را کسب کردند و از همه داشته ها و آموخته های خود  برای اعتلای بانک استفاده کردند.

    حمید تهرانفر افزود: این مدیران با پاکدستی و ازخودگذشتگی در مراحل گوناگون برای پیشبرد اهداف بانک اهتمام جدی داشتند و همواره به عنوان صاحبنظران و نخبگان نقش آفرین بوده اند که استفاده از این تجربیات برای بالندگی و پویایی بیش از پیش بانک حایز اهمیت و در دستور کار خواهد بود.
    در ادامه وکیلی عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران نیز گفت: همکارانی که اینک به پاس خدمات ارزشمندشان مورد تکریم قرار می گیرند، از مدیران کارآمد، اثربخش و توانمندی هستند که منشأ خدمات مؤثری برای بانک بودند و با موفقیت و افتخارآفرینی برای خود و بانک، دوران خدمت شان را با علاقه و همت بلند سپری کردند.
    وی همچنین گفت: در سخت‌ترین دوران فعالیت بانک، از مدیریت این عزیزان استفاده کردیم و جا دارد به سهم خود از تمامی همت و تلاش آن‌ها و از خلوص نیت، تعهد، تقوا، تلاش، جدیت و دلسوزی آنان تشکر و قدردانی نمایم و برغم پایان رسمی اشتغال  آنان استفاده ازهم فکری و مشاوره آنها برای بانک در بردارنده دستاوردهای زیادی است.
    در بخش دیگری از این مراسم محمدرضا عرفانی، عضو هیأت ‌مدیره بانک صادرات ایران در سخنانی  گفت: به دلیل فشارهای غیر منطقی دشمنان بر کشور، مشکلاتی برای اقتصاد کشور به ‌وجود ‌آمد که بر صنعت بانکداری کشور نیز تأثیر گذاشت اما مدیران توانمند توانستند آثار و تبعات منفی ناشی از این رویکرد را به حداقل برسانند.
    وی افزود: اقتصاد کشور بانک ‌محور است و تأمین مالی پروژه ‌های توسعه‌ای و طرح‌های تولیدی به منابع صنعت بانکداری وابسته است و تقویت بانک‌ها باعث حمایت بیشتر از واحدهای مولد اقتصادی کشور می‌شود. هم‌اکنون در یک آزمون بزرگ تاریخی قرار داریم و باید متعهدانه و هوشمندانه و با جدیت بیشتر این بانک را که میراث و امانت ارزشمند نسل‌های گذشته است، به خوبی پاسداری کنیم و ارتقاء دهیم و به آیندگان بسپاریم.
    محمد حسین فتحعلی‌زاده دیگر عضو هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران نیز گفت: استقلال، عدم وابستگی و تصمیم‌ گیری‌های حرفه‌ای از جمله خصایص این مدیران ارزشمند بانک است که بنا به قانون به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند. آن‌ها همواره مسئولیت‌پذیر بودند و درجات عالی مدیریتی را با شایستگی طی کردند.
    وی افزود: جانشین‌پروری و انتقال تجربه‌ها و دانش خود به همکاران زیرمجموعه از دیگر خصایص مدیریتی ایشان بود. آن‌ها از هیچ کوششی برای تعلیم و تربیت کارکنان زیرمجموعه خود دریغ نمی‌کردند. امیدوارم همواره عاقبت خوش و آرامش روح و جان در مراحل دیگر زندگی همراه این عزیزان باشد.
    در ادامه این مراسم، مدیران بازنشسته‌ در سخنانی با بیان خاطرات و شرایط دوران خدمت شان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران و همکاران در این جلسه برای اعتلای بیش از پیش بانک متبوع اظهار امیدواری کردند.
    معاونان، مشاوران و بازرسان ویژه مدیرعامل، مدیران امور مناطق شش‌گانه و جمعی از رؤسا، معاونان و کارشناسان و همکاران ادارات مرکزی در آیین تجلیل آقایان شهریاری، دودانگه، بهرامی، حسن‌بیگی و مدیری از مدیران پیشین این بانک حضور داشتند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو