عصر خودرو

آغاز پذیره‌نویسی صکوک «لوتوس ۹۹» از امروز

عصر بازار- با صدور مجوز سازمان بورس از امروز شنبه به مدت سه روز کاری ۴۸ میلیارد تومان اوراق اجاره شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با نرخ سود ۱۶ درصدی و سررسید ۴۸ ماهه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس پذیره نویسی می‌شود.

آغاز پذیره‌نویسی صکوک «لوتوس ۹۹» از امروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، با صدور مجوز سازمان بورس از امروز شنبه 17 مهر ماه 95 به مدت سه روز کاری تعادا 480 هزار ورقه به ارزش 48 میلیارد تومان اوراق اجاره (صکوک) شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در نماد معاملاتی "لوتوس 99" از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس پذیره نویسی می‌شود.

    اطلاعات دریافتی از فرابورس ایران نشان می‌دهد، این اوراق با نام و با مبلغ اسمی یکصد هزار تومان قابلیت معامله در فرابورس پس از اتمام پذیره نویسی داشته و در مدت 48 ماه سررسید می‌شود.

    همچنین نرخ سود این اوراق در مجموع 16 درصد و هر سه ماه یکبار سود دوره ای آن محاسبه و پرداخت می‌شود.

    خرید نقدی دارایی ها توسط نهاد واسط و اجاره به شرط تملیک آن به بانی شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان جهت توسعه فعالیت عملیاتی به عنوان هدف انتشار اوراق اجاره "لوتوس "99 عنوان شده است.

    شرکت واسط مالی آبان به عنوان ناشر این اوراق معرفی شده و عامل فروش اوراق مذکور کارگزاری پارسیان است. ضامن آن نیز شرکت سرمایه گذاری تدبیر وابسته به سنتاد اجرایی فرمان امام (ره) و عامل پرداخت سود شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه است.

    برچسب ها