عصر خودرو

با پذیرش گروه هتل های هما :

پای صنعت هتل‌داری به بورس تهران باز شد

عصر بازار- در جلسه هیئت پذیرش، با پذیرش شرکت گروه هتل های هما به عنوان اولین شرکت پذیرفته شده از صنعت هتل داری در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد.

پای صنعت هتل‌داری به بورس تهران باز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش بورس تهران ضمن بیان این مطلب افزود: هیات پذیرش اوراق بهادار تهران در جلسه مورخ 10 مهرماه 1395 با پذیرش شرکت گروه هتل های هما، در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران موافقت کرد.

    وی ادامه اظهار داشت: گروه هتل های هما با سرمایه ای بالغ بر 1960 میلیارد ریال به عنوان اولین شرکت پذیرفته شده بورس تهران در صنعت هتل داری به شمار می آید. حوزه ی فعالیت گروه هتل های هما شامل ساخت، مدیریت و بهره برداری از انواع هتل ها و مراکز اقامتی، گردشگری و پذیرایی؛ ارائه کلیه خدمات اقامتی، پذیرایی و گردشگری وارائه خدمات آموزشی در زمینه صنعت گردشگری و هتلداری می باشد.

    همچنین گروه هتل های هما با برخورداری از 5هتل 5 ستاره (یک هتل در دست بازسازی اساسی) و حدود 800 اتاق، سوئیت و رویال سوئیت در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و بندرعباس خدمات اقامتی و پذیرایی به گردشگران داخلی و خارجی ارائه می‌دهد و بخش مهمی از سهم بازار هتل‌های 5 ستاره را در اختیار دارد.

    وی خاطرنشان کرد: با عنایت به پذیرش در بازار دوم، شرکت یاد شده پس از انجام اقدامات مربوط به افشای اطلاعات در سامانه کدال و نیز درج نماد و نهایتاً برگزاری جلسه معارفه به منظور معرفی توانمندی ها و عملکرد مالی و عملیاتی به جامعه سهامداران، قابلیت عرضه در بورس را پیدا خواهد کرد. گفتنی است براساس تعهد اولیه مقرر است 10 درصد سهام شرکت در روز عرضه اولیه، به عموم عرضه شود. امید است با پذیرش این شرکت شاهد گامی موثر در جهت پیشرفت مداوم و پایدار صنعت هتل‌داری در کشور باشیم.

    برچسب ها