عصر خودرو

"وآتی" از واگذاریهای شهریور ماه بیش از ۳ میلیارد ریال سود شناسایی کرد

عصر بازار- گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند با سرمایه ۳,۰۰۰ میلیارد ریالی صورت وضعیت پرتفوی یکماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه را منتشر کرد.

"وآتی" از واگذاریهای شهریور ماه بیش از ۳ میلیارد ریال سود شناسایی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، گروه مواد و محصولات شیمیایی با نزدیک 33 درصد بیشترین سهم را در گروه های سرمایه گذاری به خود اختصاص داده است. طی دوره بهای تمام شده و ارزش بازار پرتفوی بورسی افزایش یافته اند، بهای تمام شده با 30 میلیارد و 153 میلیون ریال به هزار و 498 میلیارد و 859 میلیون ریال رسیده، ارزش بازار نیز با 75 میلیارد و 306 میلیون ریال افزایش معادل 6 هزار و 474 میلیارد و817 میلیون ریال در پایان شهریور محاسبه شده است. ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاریها نیز 350 میلیارد و 168 میلیون ریال می باشد.
    بیش از 61 درصد پرتفوی شرکت بورسی و مابقی شرکتهای غیر بورسی می باشد، در این یک ماه "واتی" تعدادی شرکت بورسی را به بهای تمام شده 33 میلیارد و 691 میلیون ریال تحصیل کرده است.
    تعدادی شرکت بورسی و خارج از بورس را نیز به بهای تمام شده 52 میلیارد و 432 میلیون ریال واگذار کرده و از این بابت سودی معادل 3 میلیارد و 239 میلیون ریال شناسایی کرده است. لازم به ذکر است شرکتهای بورسی واگذار شده شامل وهور،بپاس و پارسان می باشد.

    برچسب ها