عصر خودرو

امضای تفاهمنامه بانک تجارت با اتحادیه تعاونی‌های پتروشیمی

عصر بازار- بانک تجارت و اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی به منظور اعطای تسهیلات اعتباری و ارائه خدمات مالی، بانکی و ارزی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه بانک تجارت با اتحادیه تعاونی‌های پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد این تفاهمنامه که صبح شنبه دهم مهرماه انجام شد، با اشاره به عزم جدی این بانک برای حمایت از تولید داخلی و صادرات محصولات با ارزش‌افزوده گفت: صنایع پتروشیمی از لحاظ پتانسیل و ظرفیت اقتصادی از جمله صنایع مهم و موفق کشور به شمار می‌روند و بدون شک با حمایت و پایش مستمر عملکرد این بخش، ثمرات ارزشمندی عاید اقتصاد کشور خواهد شد.

    وی با بیان اینکه توسعه این صنعت مستقیما بر جلوگیری از خام فروشی تاثیر خواهد داشت افزود: بانک تجارت در این تفاهمنامه تلاش دارد که در یک فضای همکاری مثبت و توام با عواید دو جانبه برای هر دو مجموعه، گامی در جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از محصولات پایین دستی پتروشیمی بردارد.

    رضازاده رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی نیز با اشاره به فرایند مذاکرات ابتدایی و روند آماده‌سازی تفاهمنامه فوق اظهار داشت: ظرفیت‌های قابل توجهی برای توسعه صنعت پتروشیمی کشور وجود دارد که تاثیر مستقیم بر ایجاد اشتغال و تولید ناخالص ملی دارد.  وی با بیان اینکه یکی از مشکلات تعاونی‌های تحت پوشش این اتحادیه تامین نقدینگی است افزود: همکاری‌های ما با بانک تجارت همواره سازنده بوده و امیدواریم با امضای این تفاهمنامه ظرفیت‌های دیگری برای توسعه این صنعت به ایجاد شود.

    در ادامه این نشست، سیستم اینترنت بانک مشتریان حقوقی بانک تجارت (فرا)، سفارشی شده برای این اتحادیه معرفی شد. تسریع در فرایندهای صدور فاکتور و پرداخت آن توسط تعاونی‌ها و ایجاد فرایند کنترل لحظه‌ای و تایید پرداخت‌ها گوشه‌ای از مزیت‌های این سیستم است و بانک تجارت آمادگی ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص در قالب اینترنت بانک فرا را دارد.

    برچسب ها