عصر خودرو

جشنواره ورزشی بانک انصار به مناسبت هفته بانکداری اسلامی برگزار شد

عصر بازار- نفرات وتیم‌های برتر جشنواره ورزشی بانک‌انصار در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز و دارت که به منظور گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی به مدت ۲ماه توسط معاونت منابع‌انسانی وآموزش در واحدهای ستادی بانک انصار اجرا شده بود، معرفی شدند.

جشنواره ورزشی بانک انصار به مناسبت هفته بانکداری اسلامی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، جشنواره ورزشی بانکداری اسلامی بانک انصار   باهدف ارتقای سلامت جسمی و روحی نیروهای انسانی این بانک و به منظور ایجاد نشاط در گسترش فعالیت های تخصصی وارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان وهمکاران با حضور جمعی از معاونت ها،مدیران وکارکنان بانک در سالن صنایع دفاع برگزارشد.

    در آیین اختتامیه این جشنواره ، معاون‌منابع‌انسانی‌وآموزش طی سخنانی ضمن قدردانی از کارکنانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند، گفت: این مسابقات بانظمی خاص برگزارشد و همکاران محترم برپایه تمرینات و تست‌های متعدد انجام شده، توانمندی‌های خوبی از خود نشان دادند که این امر بیانگر بالابودن سطح سلامت جسمی و روحی مطلوب آنان است.

    آقای نظری سپس از حمایت‌های بی دریغ دکترابراهیمی مدیرعامل بانک‌انصار و آقای فروتن قائم‌مقام بانک از برنامه‌های ورزشی و حفظ سلامت و بهداشت کارکنان، تقدیر و ابرازامیدواری کرد که کارکنان در تهران و سایر استان‌ها با مساعدت مدیران، از امکانات ورزشی موجود برای ارتقای سلامتی خود استفاده کنند.وی در پایان ازآقای سیاری، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی کرد.    

    براساس این گزارش، در این دوره از مسابقات در رشته تنیس روی میز 332 نفر، دارت 368نفر وفوتسال 120نفر از همکاران بانک انصار شرکت داشتند که در رشته فوتسال، معاونت اعتبارات به  مقام قهرمانی رسید.

    برچسب ها