عصر خودرو

توسعه همکاری راهبردی ایران و آلمان در بخش انرژی

تفاهمنامه همکاری شرکت SAG آلمان و صانیر ایران امضا شد

عصر بازار- شرکت «اس.آ.جی» (SAG) آلمان و شرکت صانیر ایران برای همکاری در زمینه مهندسی و اجرای پروژه های خطوط انتقال، توزیع و تولید برق تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

تفاهمنامه همکاری شرکت SAG آلمان و صانیر ایران امضا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر)، این همکاری با هدف هم افزایی و توسعه بازارهای شرکت صانیر و SAG انجام می شود.

    مدیر برنامه ریزی و مهندسی بین الملل شرکت SAG آلمان درباره این تفاهمنامه گفت: این شرکت با بررسی های خود تصمیم گرفته است با شرکت های بزرگ و حرفه ای در صنعت انرژی مانند صانیر همکاری راهبردی داشته باشد.

    «رالف تیمیر» ادامه داد: همکاری های مشترک در مناقصه ها و پروژه های آتی، تامین منابع مالی، آموزش و انتقال تجربیات فنی از مهمترین محورهای همکاری دوجانبه است.

    این مدیر آلمانی اضافه کرد: ما برای نخستین بار در ایران برای همکاری های راهبردی در بخش انرژی حضور داریم.

    مدیرعامل صانیر در این دیدار گفت: شرکت صانیر با سابقه بیش از 22 سال فعالیت در عرصه انرژی و اجرای بیش از 220 پروژه در کشورهای منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

    «بهمن صالحی» ادامه داد: این شرکت در بخش انرژی منطقه و کشورهای دارای ریسک مانند عراق و سوریه نیز برای اجرای پروژه ها حضوری فعال دارد.

    وی یادآوری کرد: صانیر برای گسترش فعالیت خود و حضور در بازارهای بیشتر جهانی با شرکت های بزرگ اروپایی مانند آلمان همکاری می کند.

    صالحی به بهره برداری از خط 500 کیلوولت شکارپور پاکستان اشاره کرد و گفت: صانیر به این توانمندی رسیده است که نخستین پروژه خط 500 کیلوولتی را با کمک مهندسان ایرانی در خارج از کشور اجرا کند.

    بر اساس این گزارش، شرکت SAG با برخورداری از یکصد دفتر در آلمان به مرکز «شهر دورتموند» بیش از یکصد سال سابقه دارد.

    شرکت صانیر نیز از سال 1373 با بهره گیری از 21 سهامدار شامل تولیدکنندگان، پیمانکاران و شرکت های معتبر مهندسی مشاور در زمینه های مختلف انرژی مانند برق، آب، فاضلاب، نفت و گاز، ساختمان و... در گستره ای از قاره آسیا تا آمریکای مرکزی در مدت 22 سال بیش از 220 پروژه را به ارزش بیش از یک میلیاردو 700 میلیون دلار به انجام رسانده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو