عصر خودرو

بررسی وضعیت پرتفوی شهریورماه "والبر"

عصر بازار- شرکت گروه دارویی البرز صورت وضعیت پرتفوی یکماهه منتهی به پایان شهریورماه را منتشر کرد، براین اساس گروه مواد و محصولات شیمیایی ۷۴ درصد سرمایه گذاریهای شرکت را به خود اختصاص داده است.

بررسی وضعیت پرتفوی شهریورماه "والبر"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، بهای تمام شده پرتفوی بورسی شرکت طی این یکماه 16 میلیارد و 385 میلیون ریال افزایش یافته و به 2 هزار و 719 میلیارد و 748 میلیون ریال رسیده، این در حالی است که ارزش بازار پرتفوی بورسی 13 میلیارد و 629 میلیون ریال کاهش یافته و در انتهای دوره معادل 11 هزار و 833 میلیارد و 382 میلیون ریال محاسبه شده است.
    براساس این گزارش،  شرکت در پرتفوی عنوان داشته از سرمایه گذاریهای بورسی شرکت ایران دارو به میزان 50 درصد و شرکت دارئسازی فارابی 33.33 درصد افزایش سرمایه داشته اند. در مجموع نزدیک 88 درصد پرتفوی شرکت بورسی و مابقی شامل شرکتهای غیر بورسی می باشد.
    والبر شرکتهای بورسی ایران دارو و داروسازی فارابی را در شهریورماه به بهای تمام شده 16 میلیارد و 482 میلیون ریال تحصیل کرده است، همچنین دو شرکت بورسی دبالک و دسانکو را به بهای تمام شده 379 میلیون ریال واگذار کرده و از این بابت سودی معادل 282 میلیون ریال کسب کرده است.

    برچسب ها