عصر خودرو

ورنا" بابت واگذاری سهام در شهریورماه متحمل زیان شد

عصر بازار- سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا با سرمایه ای معادل ۶,۰۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی یکماهه منتهی به ۳۱/۰۶/۹۵ را منتشر کرد.

ورنا" بابت واگذاری سهام در شهریورماه متحمل زیان شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، گروه خودرو و ساخت قطعات 81 درصد پرتفوی شرکت را تشکیل می دهد. بهای تمام شده و ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت هردو در شهریور ماه  به ترتیب معادل 37 میلیارد و 835 میلیون ریال و 250 میلیارد و 186 میلیون ریال کاهش یافته اند، طوری که بهای تمام شده پایان شهریور به 7 هزار و 463 میلیارد و 919 میلیون ریال رسیده و ارزش بازار معادل 9 هزار و 510 میلیارد و 75 میلیون ریال محاسبه گردیده است.
    از بین شرکتهای بورسی خمحرکه و خساپا بترتیب با 36 و 17 درصد بیشترین مالکیت بورسی شرکت را در اختیار دارند، در مجموع نسبت پرتفوی بورسی به غیر بورسی شرکت 85 درصد می باشد..
    ورنا تعداد چهار شرکت بورسی زگلدشت، ولساپا،کگل و خساپا را در شهریور ماه به بهای تمام شده 8 میلیارد و 593 میلیون ریال تحصیل کرده است و چهار شرکت بورسی را که دوتای آن کگل و ولساپا و دوتای دیگر اپرداز و فارس می باشد را در مجموع به بهای تمام شده 35 میلیارد و 20 میلیون ریال واگذار کرده و از این بابت متحمل زیانی به میزان 11 میلیارد و 408 میلیون ریال شده است.

    برچسب ها