عصر خودرو

۵ شهر برتر آمریکا برای ثروتمند شدن

عصر بازار- ۵ شهر برتر آمریکا برای ثروتمند شدن موضوع این نوشتار است. ثروت‌ شدن یک هدف بلند است که مستلزم صرف وقت و صبوری است. آن‌چه بسیاری از آدم‌ها هنگام آغاز طرح‌ریزی درباره‌اش فکر نمی‌کنند این است که جایی که برای زندگی انتخاب می‌کنید می‌تواند در میزان توانایی‌تان برای رسیدن هدف تفاوت شگفت‌انگیزی ایجاد کند.

۵ شهر برتر آمریکا برای ثروتمند شدن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بازده، اگر آماده هستید که ارزش خالص ثروت‌تان را افزایش دهید، در ادامه 5 شهر آمده‌است که ترکیبی از میانگین درآمد خانوار بالاتر، هزینه‌ی زندگی پایین‌تر، و نرخ مالیات بهینه را ارائه می‌کند. اگر در یکی از این شهرها متولد نشده‌اید، ارزش آن را دارد هنگام فکر کردن درباره‌ی آینده‌تان این شهرها را مد نظر داشته‌باشید. حتی اگر از دهه‌ی 20 سالگی‌تان مدت زیادی گذشته‌است، هنوز هم فرصت‌های موجود در این شهرها ارزش کشف داشته‌باشد. در ادامه 5 بهترین شهر آمریکا برای ثروتمند شدن مورد بحث قرار می گیرد :

    هوستون

    هوستون از سوی افراد نسل هزاره، که در جست و جوی شغل در بخش‌های فناوری و نفت به این‌جا روی می‌آورند، توجه زیادی دریافت کرده‌است، اما برای تمام کسانی که روی ساختن ثروت تمرکز دارند انتخاب فوق‌العاده‌ای است. هزینه‌ی زندگی در این شهر زیر میانگین کشور است، اما هزینه‌ی مسکن در مقایسه با سایر شهرها کمی بالاتر از میانگین است، اما به اندازه‌ی بسیاری از شهرهای دیگر گران نیست. میانگین درآمد سالانه‌ی خانوار نزدیک به 46000 دلار است، که خیلی بد نیست. یک مزیت خیلی خوب هوستون این واقعیت است که در ایالت تکزاس مالیات بر درآمد اشخاص وجود ندارد، که یعنی شما در پایان روز بیش‌تر دلارهایی را که به سختی به‌دست آورده‌اید، در اختیار دارید تا سرمایه‌گذاری کنید.

    بالتیمور

    وقتی صحبت از هزینه‌ی زندگی است، بالتیمور بیش از 12 درصد ارزان‌تر از سایر شهرهای امریکا است. مریلند در مقایسه با سایر ایالت‌ها از لحاظ مالیات خیلی معقول است. نرخ مالیات بر درآمد اشخاص 5.75 درصد است، که بیش از 3 درصد کم‌تر از واشنگتن در نزدیکی آن است، بالتیمور با پایتخت کشور کم‌تر از 40 مایل فاصله دارد، که رفت و آمد را برای کسانی که در دولت فدرال استخدام شده‌اند نسبتا آسان می‌کند. اگر برنامه‌ریزی کرده‌اید که جایی نزدیک‌تر به خانه کار کنید، میانگین درآمد خانوار برای بالتیمور مبلغ قابل توجه 41819 دلار است.

    مینیاپولیس

    مینیاپولیس به عنوان یک شهر 18 ساعته (شهری که 18 ساعت از شبانه‌روز زنده و پویا است) ظاهر شده‌است، که باعث شده‌است کانون توجه کارجویان نسل هزاره، خانواده‌های جوان، و بازنشستگانی باشد که به دنبال محلی سازگار با بودجه برای گذراندن سال‌های آخر عمرشان هستند. میانگین درآمد خانوار در این شهر 50767 دلار است، تقریبا به اندازه‌ی میانگین کشور، اما هزینه‌ی زندگی در آن 8 درصد بالاتر از سایر شهرهای کشور است. یک ایراد بالقوه‌ی آن مالیات است: نرخ مالیات بر درآمد اشخاص 9.85 درصد است، که اگر فرد خیلی ثروتمندی هستید و حقوقی 6 رقمی دریافت می‌کنید، باید این را در نظر داشته‌باشید.

    آتلانتا

    آتلانتا یکی دیگر از اعضای باشگاه شهرهای 18 ساعته است که در میان جوانان و خانواده‌هایی با ذهنیت حرفه‌ای در حال محبوب شدن است. ارزش خانه در طول سال گذشته بیش از 16 درصد جهش داشته‌است، اما چه خانه اجاره بدهید چه بخرید، مسکن برد زیادی نمی‌کند. میانگین درآمد خانوار در حدود 46000 دلار شناور است، و نرخ 6 درصدی مالیات بر درآمد اشخاص توانایی‌تان را برای ثروت‌سازی چندان محدود نمی‌کند. بی‌کاری کمی بالاتر از میانگین کشور است، اما ایجاد شغل در حال افزایش است.

    رالی-دورهام، کارولینای شمالی

    منطقه‌ی مثلث پژوهش نقطه‌ی کانونی اقتصاد ناحیه‌ی رالی-دورهام است، و این چیزی است که باعث شده‌است که هر دو شهر مکان‌های مطلوبی برای افرادی با ذهنیت ثروت‌سازی باشد. میانگین درآمد خانوار 53000 دلار است، تقریبا معادل میانگین کشور. مانند مریلند، مالیات بر درآمد اشخاص نرخی نسبتا پایین معادل 5.75 درصد دارد. در طول چند سال گذشته ارزش خانه تقریبا ثابت بوده‌است، بنابراین نباید نگران این باشید که هزینه‌ی مسکن دارایی‌های قابل سرمایه‌گذاری‌تان را به تاراج ببرد.

    در پایان

    شاید جمع کردن وسایل و نقل مکان به یک شهر جدید روشی افراطی برای ثروت‌سازی باشد، اما اگر شما را قادر می‌سازد پول بیش‌تری را به ساختن پورتفوتان اختصاص دهید، ارزشش را دارد. پرداخت مالیات کم‌تر و کاهش هزینه‌های مسکن بخش بیش‌تری از درآمد را آزاد می‌کند، که می‌توانید از آن برای اسختن آینده‌ی مالی روشن‌تر در درازمدت استفاده کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو