عصر خودرو

با درج نماد در بازار دوم بورس تهران؛

آسان پرداخت پانصدمین شرکت بورس شد

عصر بازار-شرکت آسان پرداخت با سرمایه ۷۵۰ میلیارد ریالی ، در تاریخ ۲۱ اردیبهشت امسال توسط هیات پذیرفته شده بود و دیروز با نماد "آپ" در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج و آماده عرضه اولیه شد.

آسان پرداخت پانصدمین شرکت بورس شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، این شرکت طبق آخرین اطلاعات قرار بود در اواسط شهریور عرضه شود و با توجه به انجام مراحل قانونی و ارایه و اطلاعات به جهت درج نماد در بورس اوراق بهادار تهران ، با تاخیر مواجه شد و  احتمالا طی هفته آتی و پس از جلسه معارفه انجام خواهد شد.

    بر اساس این گزارش شرکت آسان پرداخت روز دوشنبه 5 مهر پانصدمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن"، گروه و طبقه "مشاوره مربوط به نرمافزار و عرضه نرم‌افزار"با کد صنعت "722006" و نماد "آپ" در فهرست  بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج  شد.

    این شرکت با سرمایه 750 میلیارد ریالی با سهم شراکت 40 درصدی بانک کشاورزی و سهم 30 درصدی دو فرد حقیقی در زمینه ارایه خدمات پرداخت الکترونیک از طریق دستگاه های کارت خوان " POS  " ، درگاه پرداخت اینترنتی "IPG " و درگاه پرداخت موبایلی " USDD" و پذیرش کلیه کارتهای بانکی نقدی و اعتباری فعالیت می کند .

    برچسب ها