عصر خودرو

نظرات خود را در خصوص اقتصاد مقاومتی به اشتراک بگذارید

عصر بازار- روابط عمومی بانک تجارت در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و استفاده از نظرات هموطنان، بخش نظرسنجی صفحه اقتصاد مقاومتی را راه اندازی کرد.

نظرات خود را در خصوص اقتصاد مقاومتی به اشتراک بگذارید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، هموطنان می‌توانند با مراجعه به صفحه اقتصاد مقاومتیدر سایت سازمانی بانک تجارت و انتخاب بخش نظرسنجی، ضمن ارائه نظرات خود در خصوص برنامه‌های عملیاتی بانک تجارت در حوزه اقتصاد مقاومتی، پیشنهادهایشان  برای بهبود عملکرد بانک تجارت در این زمینه به اشتراک بگذارند.

    حمایت از فعالیت‌های فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در سطح کشور، ارتقا و بهبود سطح سلامت بانک، ارتقا و بهبود سطح نظارت، تحول و بهبود در تجهیز  و منابع، کسب درآمد، وصول مطالبات، چابک‌سازی و شفاف سازی عملیات بانک، حاکمیت تفکر مشتری محوری و برقراری روابط بلندمدت پایدار با مشتریان، گسترش نوآوری و خلاقیت در حوزه‌های مختلف بانک و ارتقای بهره‌وری از جمله سیاستهای اقتصاد مقاومتی در بانک تجارت به شمار می‌رود.
    این بانک در راستای  برنامه دولت برای پیشبرد  اقتصاد مقاومتی و حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط  از ابتدای سال جاری تا ابتدای شهریورماه به 584 طرح، 7400میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است. همچنین ایجاد دبیرخانه متمرکز اقتصاد مقاومتی بانک تجارت، برگزاری مستمر جلسات کمیته اقتصاد مقاومتی، انتشار ویژه‌نامه هفته دولت با محوریت اقتصاد مقاومتی، نظارت مستمر بر عملکرد استان‌ها در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زودبازده و راه‌اندازی کارگاه‌های تخصصی آموزش اقتصاد مقاومتی بخشی از دیگر اقدامات بانک تجارت در این حوزه بوده است.
    گفتنی است، کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت از خرداد ماه سال جاری با هدف پیگیری اجرای سیاست‌های کلی کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی و انطباق عملکرد این بانک با شعار سال، با حضور مدیرعامل بانک تجارت، قائم مقام و معاونین مدیرعامل و سایر اعضا کار خود را آغاز کرده است.

    برچسب ها