عصر خودرو

۱۰ مزایای برون سپاری برای کسب و کارتان

عصر بازار- مزایای برون سپاری پرشمارند. ولی در این نوشتار از آن میان فقط به۱۰ برترین مزایای برون سپاری پرداخته می شود.شرکت‌های برون سپاری فرآیند کسب و کار (BPOs) عموما از درون اقتصادهای در حال توسعه فعالیت می‌کنند.

۱۰ مزایای برون سپاری برای کسب و کارتان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بازده، این امر شماری از مزیت‌ها را برای کسب و کارهایی فراهم می‌آورد که به دنبال برون سپاری فرآیندهای کسب و کار تراکنشی غیرمرکزی‌شان هستند. از دیدگاه Beepo 10 برترین مزایای برون سپاری فرآیند کسب و کار موارد زیر هستند:
    1. صرفه‌جویی در  هزینه

    استخدام نیرو برای توسعه‌ی اقتصادها کم هزینه است. بیپو در فیلیپینز(The Philippines) فعالیت می‌کند جایی که در آن بهای زندگی از بهای زندگی در استرالیا ارزان‌تر است. بنابراین شما می‌توانید با نیروی کار برون‌سپاری شده در فیلیپینز با کسری از هزینه برون‌سپاری در استرالیا کار کنید یا بدهید نیروی داخلی خودتان فرآیندها را به انجام برسانند.
    2. رشد کسب و کارتان

    نخستین چیزی که هنگام فکر کردن درباره‌ی فرصت‌هایBPO به ذهن بیشتر مالکان کسب و کار خطور می‌کند پس‌اندازهای بهای ممکن است. با وجود این، مهم است بفهمیم که بیشتر کسب و کارها برای رشد کردن سخت تلاش می‌کنند چون بودجه‌ برای استخدام نیروی مورد نیاز را ندارند. با برون‌سپاری فرآیندهای کسب و کار تراکنشی غیرمرکزی فرعی به خارج، کسب و کارها می‌توانند وقت کارکنانشان را آزاد کنند تا کمتر روی “مسائل مدیریت” و بیشتر روی رشد کسب و کار تمرکز کنند.
    3. رضایت شغلی افزایش یافته

    وقتی داشتم در رشته‌ی MBA درس می‌خواندم، از رابطه‌ی(یا عدم) بین رضایت شغلی، حفظ کارکنان و دستمزد متعجب بودم. تحقیقات اساسا می‌گوید که رابطه‌ی بین رضایت شغلی و دستمزد بسیار اندک است؛ با وجود این، رابطه‌ی بین حفظ کارکنان و رضایت شغلی مورد مهم تری است. یکی از چیزهایی که آدم‌ها را از شغل‌شان جدا می‌کند انجام دادن کارهایی است که از انجام آنها لذت نمی‌برند؛ مثل کارهای جزئی، اجرایی، تراکنشی، فرعی که آنها را از انجام آن‌چه درباره‌ی نقش‌شان از آن لذت می‌برند باز می‌دارد.
    4. بیشینه کردن قدرت کارکنان‌تان

    در ادامه‌ی جملات نکته‌ی 3، با برون‌سپاری فرآیندهای کسب و کار تراکنشی غیرمرکزی، به کارکنان‌تان اجازه می‌دهید روی انجام آن‌چه به نحو احسن انجام می‌دهند تمرکز کنند. به عنوان مثال، شما تیم فروش‌تان را استخدام نکرده‌اید تا هر بار که فروش کردند یک سری کاغذ پُر کنند، درست است؟ شما آنها را برای فروش استخدام کرده‌اید! و من فکر می‌کنم آنها از بار اجرایی که همه جا با خودشان به دوش می‌کشند شکایت دارند، درست است؟ اما، فکر کنید چه اتفاقی می‌افتاد اگر شما بعضی از کارهای تراکنشی غیرمرکزی را که آنها انجام می‌دهند برون‌سپاری می‌کردید؟ آنها خوشحال‌تر می‌شدند، اما آنها همچنین می‌توانستند وقت‌شان را بیشتر روی فروش متمرکز کنند؛ که، بنابراین به رشد کسب و کارتان کمک می‌کرد.
    5. ساعات عملیات افزایش یافته

    با برون‌سپاری فرآیندها به خارج می‌توانید شرایط کاری و اختلاف‌ زمان را در راستای خدمت به کسب و کارتان بیشینه کنید. عموما، کارکنانِ خارج از کار کردن به هر تعداد ساعت استاندارد که مناسب حال مشتریان باشد خوشحال می‌شوند. پس اگر نیاز دارید که پردازش کارتان در شب انجام شود در حالی که کسب و کار استرالیایی شما در آن موقع تعطیل است، این کار از طریق برون‌سپاری ممکن خواهد بود. از طرف دیگر، اگر نیاز است که تیم برون‌سپاری‌تان به تعداد ساعاتی که شما کار می‌کنید کار کنند، آنها می‌توانند این کار را هم انجام بدهند. در پایان روز انعطاف‌پذیری ساعات عملیاتی برای هماهنگ شدن با شما مهیا است.
    6. تبدیل شدن به یک شهروند شرکت جهانی

    از طریق کار کردن با تیم خارجی‌تان، نه تنها برای رشد کسب‌ و کارتان فرصت آفرینی می‌کنید، بلکه به بهبود شرایط زندگی در کشورهای کم شانس‌تر نیز کمک می‌کنید. کمک بخش BPO به اقتصاد فیلیپین را نمی‌توان نادیده گرفت. این کمک در ارقام زیر به اثبات می‌رسد:

        232.7 میلیارد پزوی فیلیپین در VAT (مالیات بر ارزش افزوده- مشابه GST) کمک به خرید غذا
        73.7 میلیارد پزوی فیلیپین در اجاره‌ی مسکن
        45.4 میلیارد پزوی فیلیپین در حمل‌ونقل عمومی و بهایای ارتباطات سیار
        22.5 میلیارد پزوی فیلیپین در بهایای البسه
        80 میلیارد پزوی فیلیپین در پس‌اندازها/سرمایه‌گذاری‌ها
        110 میلیارد پزوی فیلیپین در مالیات‌هایی که می‌توانند خدمات عمومی را پوشش دهند معادل 300000 کلاس درس و 3.2 میلیون خانواده دریافت کننده‌ی بیشترین انتقال نقدی مشروط (CCT)برای یک سال.

    بنابراین، با مشارکت در بخش BPO شما به بهبود استانداردهای زندگی برای مردم کم‌شانس و اقبال‌تر کمک می‌کنید.
    7. احیای تمرکزتان روی راهبرد کسب و کار

    برون‌سپاری فرآیندهای تراکنشی غیر مرکزی نهایتا به صرفه‌جویی وقت‌تان خواهد انجامید. به خصوص، وقتی از طریق Beepo برون‌سپاری می‌کنید. ما مستند کردن فرآیندهای‌تان را به روشی زیر نظر می‌گیریم که برای تیم برون کشوری‌تان مفهوم باشد و همچنین تیم ما را برای پیگیری نیازهای شما آموزش دهد. تصور کنید با زمان صرفه‌جویی شده‌ای که با سپردن فرآیند پردازشی کارکنان‌تان به ما به‌دست می‌آورید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ شما می‌توانید از آن زمان برای تمرکز بر راهبرد کسب‌وکارتان و رشد کسب و کارتان یا… استفاده کنید. شما می‌توانید در ساحل نوشیدنی مورد علاقه‌تان را سر بکشید. در هر صورت اوضاع بدی نخواهید داشت.
    8. کار کردن در یک محیط روابط صنعتی کم‌تر منظم

    از طریق کار کردن با Beepo در فیلیپینز مجبور نخواهید بود نگرانِ مشکلات مدیریت اجرایی درون کسب و کارتان باشید. ما تیم را در فیلیپینز استخدام می‌کنیم، بنابراین شما فقط لازم است به مشاوران ما که در استرالیا هستند بگویید که مشکلی دارید و Beepo مسائل را از آن‌جا مدیریت خواهد کرد. شما همچنین مجبور نخواهید بود نگران انجام دادن آن کارهای عمده در روابط صنعتی باشید چون می‌توانید قوانین اشتغال استرالیا را درک کنید.
    9. بیشتر کردن ارزش دلار استرالیا

    ارزش بالای دلار استرالیا مشکلاتی را در عصر اقتصادی اخیر برای صادرکنندگان ما ایجاد کرده است و اما اگر شما می‌خواهید خدمات را از خارج وارد کنید یعنی فرآیندها را به یک BPO که پایگاهش در خارج است برون‌سپاری کنید، آن وقت مزایای یک دلارِ قوی را به‌دست خواهید آورد. تا پایان سال 2013، RBA اعلام می‌کرد که راهبردشان کاهش ارزش دلار استرالیا به 0.85 دلار امریکا است. وقتی ملاحظه می‌کنید که دلار استرالیا در ژانویه‌ی 2014، 0.89 دلار امریکا ارزش دارد و حدود 40 پزوی فیلیپین قدرت خرید دارد آن وقت آن 4 سنت اختلاف تاثیری بر ارزش برون‌سپاری که شما از پول‌تان کسب می‌کنید نخواهد داشت.
    10. هر کس دیگری این کار را انجام می‌دهد

    یک تحقیق اینترنتی سریع شما را متوجه خواهد کرد که دولت استرالیا در زمینه‌ی تلاش برای درک این‌که چه تعداد شرکت استرالیایی از BPOها استفاده می‌کنند کار زیادی انجام نمی‌دهد. با وجود این، وقتی نکات زیر را در نظر می‌گیرید مشخص می‌شود که بخش BPO بزرگ و در حال رشد است- در حال رشد است چون کسب و کارهایی به اشکال و اندازه‌های گوناگون وارد میدان می‌شوند:

        از 2001، بخش BPO فیلیپین تا استخدام 770000 نفر رشد کرده است
        در 2012، این بخش 20 درصد رشد کرد و 6 میلیارد دلار امریکا برای اقتصاد پول تولید کرد
        تا 2016، بخش BPO برآورد زده می‌شود که از مرز 25 میلیارد دلار عایدات بگذرد، که جوابگوی حدود 10 درصد تولید ناخالص ملی فیلیپین خواهد بود و مستقیما 1.3 میلیون فیلیپینی و 3.20 میلیون دیگر را به صورت استخدام غیر مستقیم به کار خواهد گرفت.

    کسب و کارها فرآیندهای تراکنشی غیر مرکزی خود را به Beepo برون‌سپاری می‌کنند چون این کار حس کسب و کاری خوبی برای آنها به وجود می‌آورد. از مزایای برون سپاری برای کسب و کارها این است که فرصت رشد و نگهداری یا افزایش حاشیه‌ی سودشان را در یک محیط کسب و کار خانگی فراهم می‌آورد که پیوسته قاعده‌مندتر می‌شود و به طور فزاینده‌ای پیچیده و پرهزینه می‌شود.

    برچسب ها