عصر خودرو

تایوان میزبان هیات اتاق بازرگانی ایران

عصر بازار- منابع خبری تایوان از سفر هیاتی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به این منطقه جهت گسترش و توسعه روابط اقتصادی میان دو طرف خبر دادند.

تایوان میزبان هیات اتاق بازرگانی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، تارنمای شورای توسعه روابط تجاری خارجی تایوان روز شنبه با تایید این موضوع اعلام کرد که ریاست این هیات 62 نفره را مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران بر عهده دارد.
    همزمان اعلام شده است که سفر این هیات از روز دوشنبه این هفته به جزیره تایوان آغاز می شود و قرار است مسئولان هیات ایرانی با همتایان تایوانی خود دیدار و در خصوص مسائل مورد علاقه گفت وگو کنند.
    یکی از مهمترین برنامه های این سفر شرکت اعضای هیات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در مراسم ویژه روز فرصت های تجاری ایران است که در روز سه شنبه برگزار می شود.
    پنح نفر از مدیران ارشد و مسئولان بلندپایه این سازمان و متخصصان آن قرار است در جریان این سفر در نشستی برنامه ها و فرصت های همکاری در بازار ایران در قلمروهای برق، مواد غذایی، قطعات خودرو، امور پزشکی و بهداشتی و الکترونیک را به اطلاع تجار تایوانی برسانند.
    «خوانساری» و «پیتر خوانگ» رئیس شورای توسعه روابط تجاری خارجی تایوان که یک سازمان نیمه رسمی محسوب می شود، در حاشیه این رویدادها مهم بازرگانی و اقتصادی یادداشت تفاهم تقویت و تعمیق همکاری های دو سازمان را امضا خواهند کرد.
    انتظار می رود که 280  نفر از بازرگانان تایوانی در روز فرصت های تجاری ایران محصولات و تولیدات خود را به 40 نفر از خریداران ایرانی حاضر در مراسم ارائه کنند.
    تارنمای شورای توسعه روابط تجاری خارجی تایوان همچنین از علاقمندی تجار ایرانی به دادن سفارش های خرید در بخش ارتباطات، مخابرات، اطلاع رسانی، قطعات خودرو و ماشین آلات به طرف های تایوانی خبر داده است.
    گزارش می افزاید: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران یک سازمان بسیار مهم و با نفوذ مدنی در ایران است که سال 1884 میلادی تشکیل شد و 15 هزار عضو دارد.
    تارنمای فوکس تایوان نیز در گزارشی آورده است که ایران یکی از کشورهای بسیار مهم و دارای منابع غنی انرژی از جمله نفت و گاز و از پیشروهای عرضه کنندگان این فرآورده ها در دنیا محسوب می شود.
    شورای روابط تجاری خارجی تایوان اعلام کرده است که پس از برجام و لغو تحریم ها ایران به یکی از محبوب ترین و مورد توجه ترین بازارهای جهان تبدیل شده است.

    برچسب ها