عصر خودرو

ادغام اتحادیه های مشابه،فرصتی برای رونق اقتصادی

عصر بازار- ادغام اتحادیه های مشابه ضمن افزایش قدرت نظارت بر تولیدات داخلی، زمینه را برای ایجاد یک اتحادیه مستقل و تقویت طرح های مشابه مهیا می سازد.

ادغام اتحادیه های مشابه،فرصتی برای رونق اقتصادی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد طحان پور رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی درخصوص موازی کاری برخی از اتحادیه ها گفت: ادغام اتحادیه های مشابه ضمن افزایش قدرت نظارت بر تولیدات داخلی زمینه را برای ایجاد یک اتحادیه مستقل مهیا می سازد.

    وی همچنین اظهارداشت: تخلفات واحدهای صنفی زیرمجموعه اتحادیه لوازم خانگی باعث کسب امتیاز  منفی این اتحادیه و عدم دست یابی امکانات و تسهیلات برای تمام واحد های صنفی می شود ولی با ادغام اتحادیه های مشابه این مشکلات نیز رفع می شود.

    همسو بودن اهداف کوچک سازی و ادغام اتحادیه های مشابه

    حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس دهم شورای اسلامی   اظهار کرد: ادغام اتحادیه های مشابه، تصمیم گیری برای اعضای اتحادیه ها را آسان و موجب رونق اقتصادی می شود.

    وی گفت: نظارت مستمر و قانونی از مهم ترین اهداف ادغام اتحادیه های مشابه است؛ البته باید مطالعات دقیق دراین باره انجام تا از آسیب های احتمالی توانمند سازی اتحادیه ها جلو گیری شود.

    به گفته این عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس دهم شورای اسلامی، با ادغام اتحادیه های مشابه، اتحادیه های توانمند با بازدهی بیشتر ایجاد و به طور مستقیم بر چرخه  اقتصادی تاثیر مثبت می گذارد .

    وی در پایان گفت:  هنگامی که تعداد اتحادیه ها کمتر شود تصمیم گیری های کلی، استراتژی های اقتصادی و سیاست های کلان نیز بیشتر محقق می شود.

    برچسب ها