عصر خودرو

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

حمایت عملی از تولید سرلوحه برنامه های بانک است

عصر بازار- ​مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: رویکرد اصلی اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخلی و تقویت بخش های واقعی اقتصاد است در این راستا این بانک برنامه های عملیاتی تدوین و به اجرا گذاشته است.

حمایت عملی از تولید سرلوحه برنامه های بانک است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، سیاوش زراعتی در آیین سالروز تاسیس این بانک اظهارداشت: با توجه به نقش محوری بانک ها در اقتصاد کشور و تاسی آنان از رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید مبنی بر توسعه اقتصادی کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی، بانک ها در دست یابی به این اهداف نقش تعیین کننده ای دارند که در این زمینه برای تحقق اهداف مورد نظر و ایفای نقش موثرتر چابک سازی، اصلاح ساختارها و روان سازی عملیات بانکی در اولویت قرار داده شده است.

    وی در ادامه اظهار داشت: دو شاخص مهم و موثر بر اقتصاد کلان افزایش رشد اقتصادی و اشتغالزایی می باشند که  اعتبارات و منابع به گونه ای اختصاص داده خواهد شد که حداکثر بهره وری را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

    زراعتی با اشاره به نقش بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط گفت: فعال شدن بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط که مورد تاکید دولت تدبیر و امید نیز است، می تواند رونق اقتصادی و اشتغالزایی را به همراه داشته باشد که در این زمینه منابع این بانک در جهتی هدایت خواهد شد که این گونه بنگاهها بتوانند به آسانی به منابع پولی مورد نیاز دست یابند.

    وی اضافه کرد: برخورداری از سرمایه انسانی توانمند، گستردگی شبکه، قدمت و اعتبار و رسالتی که متوجه این بانک است  باعث شده تا مشارکت در بخش های مولد اقتصادی با اطمینان خاطر صورت پذیرد و حمایت از تولید ملی نیز در این چارچوب مفهوم و معنای واقعی خود را به نمایش بگذارد.

    مدیرعامل بانک صادرات ایران حمایت از صنایع دانش بنیان، بنگاه های تولیدی فعال، ایجاد زیر ساخت های صنعتی، فراوری محصولات کشاورزی و مراکز تولیدی که جامعه هدف محصولات آنها خارج از کشور و موثر در ارزآوری باشد را از برنامه هایی عنوان کرد که وفق رهنمودهای  مقام معظم رهبری حایز اولویت بیشتری است.

    زراعتی از آمادگی مجموعه متبوعش برای حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مولد برای انتقال دانش و فناوری از خارج به کشور خبر داد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو