عصر خودرو

تابلوی صرافان در هفته گذشته;

آغاز پاییز آرام در بازار ارز

عصر بازار- بازار انواع ارزهای معتبر در این هفته با نوسانات اندکی در قیمت‌ها مواجه بوده و با روند نسبتا آرامی فصل پاییز در بازار زرگران آغاز شد.

آغاز پاییز آرام در بازار ارز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادآنلاین، نگاهی به تحولات بازار ارز در هفته جاری نشان می دهد که قیمت هر دلار آمریکا که در ابتدای هفته 3558 تومان بوده در روز پنج شنبه با 6 تومان افزایش نسبت به آغاز هفته به قیمت 3564 تومان در بازار تهران فروخته شد.

    همچنین هر یورو با قیمت 4000 تومان در روز شنبه آغاز و در روزهای بعد با افزایش به 4004 تومان در هر یورو و نهایتا با 4005 تومان در روز پنج شنبه به کار خود پایان داد. بنابراین یورو نیز افزایش 5 تومانی را تجربه کرد.
    پوند انگلیس نیز در اول هفته جاری 4710 تومان بود که این نرخ در نهایت با افزایش در روزهای بعد از آن به 4692 تومان و 4695 تومان در هر پوند رسید. قیمت هر پوند انگلیس در روز پنج شنبه در بازار تهران 4687 تومان فروخته شد. پوند نیز این هفته شاهد کاهش قیمت 23 تومانی بود.
    با این حال، طی ماه های گذشته بازار ارزهای معتبر از نوعی ثبات قیمت و نوسانات اندک برخوردار بوده و این روند در آخرین ماه تابستان نیز ادامه یافته است. به نظر نمی رسد بازار ارزهای معتبر در ماه های نیمه دوم سال نیز دچار نوسانات یکباره قیمتی شود.

    برچسب ها