عصر خودرو

۱۳ هزار و ۱۰۳ نوبت خرید و فروش در فرابورس انجام شد

عصر بازار: امروز در فرابورس ایران، ۸۸ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از ۵۹۶ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

۱۳ هزار و ۱۰۳ نوبت خرید و فروش در فرابورس انجام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 9 شهریورماه 1394 فرابورس ایران با خرید و فروش 88 میلیون و 590 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 103 نوبت به ارزش 596 میلیارد و 760 میلیون ریال به پایان رسید.

    در ساعت اولیه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس بالا رفت اما مجددا به وضعیت اولیه برگشت و با کاهش 4 واحدی نسبت به روز قبل روی عدد 730.28 ایستاد.

    معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم و ارزش معاملات خود را به داد و ستد 24 میلیون و 340 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان به ارزش 37 میلیارد و 550 میلیون ریال اختصاص دادند.

    این در حالیست که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام قند شیروان و پس از آن قند چهارمحال و شمال شرق شاهرود بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات بندری سینا، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری مسکن تهران به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    از سوی دیگر، بیمه میهن، نیرو سرمایه و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 690 تا 710 هزار ریال دست به دست شد.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن با معامله 167 هزار و 400 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه مپنا با داد و ستد 107 هزار و 400 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    برچسب ها