عصر خودرو

تولید ۵۱۷۴ تختال ثبت رکورد جدید در کارخانه فولاد هرمزگان

عصر بازار- مدیرعامل کارخانه فولاد هرمزگان از ثبت رکوردی جدید با تولید پنج هزار و ۱۷۴ تن تختال (آهن عریض) در این کارخانه در شهریورماه امسال خبر داد.

تولید ۵۱۷۴ تختال ثبت رکورد جدید در کارخانه فولاد هرمزگان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، امیرمسعود هراتیان چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به تلاش این شرکت برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: کارکنان تلاشگر شرکت فولاد هرمزگان با افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات در شهریورماه امسال با تولید پنج هزار و 174 تن تختال در این کارخانه ، رکورد جدیدی را به ثبت رساندند.

    وی افزود: رکورد قبلی مربوط به 26 فروردین امسال به میزان 4 هزار و 941 تن بوده است.
    هراتیان دستیابی به این رکوردهای تولیدی را مرهون تلاش، همدلی و مسئولیت پذیری تمامی همکاران و دقت عمل و احدهای مختلف دانست و گفت: ثبت این رکورد و دیگر رکوردها در ذوب و ریخته گری، با وجود شرایط نامناسب اقتصادی و رکود حاکم بر بازار فولاد به دست آمده است.
    شرکت فولاد هرمزگان بعنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور با ظرفیت تولید سالیانه 1.5 میلیون تن تختال دیماه سال 90 در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در 13 کیلومتری غرب شهر بندرعباس به بهره برداری رسید.
    شرکت فولاد هرمزگان دارای ظرفیت اسمی یک و نیم میلیون تن تختال (اسلب) به ضخامت 200 و 250 میلی متر، عرض 900 تا دو هزار میلی متر و طول شش تا 12 هزار میلی متر می باشد.
    همچنین این شرکت قادر به تولید محصولات میانی از قبیل یک میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی در سال، 90 هزار تن آهک در سال، هفت هزارو 500 نرمال متر مکعب اکسیژن بر ساعت، 18 هزار نرمال متر مکعب بر ساعت نیتروژن و 120 نرمال متر مکعب بر ساعت آرگون می باشد.

    برچسب ها