عصر خودرو

خدمات مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت ۲۴ ساعته شد

عصر بازار- مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با شماره تماس ۱۵۵۴ خدمات ویژه خود به مشتریان را به صورت خدمات ۲۴ ساعته در هفت روز هفته ارتقاء داد.

خدمات مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت ۲۴ ساعته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مقدم مدیرعامل این بانک، در مراسم افتتاح مکان جدید این مرکز که با حضور مدیران بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار شد، گفت: وظیفه اصلی این مرکز از زمان آغاز به کار در سال 1386 ، ارائه اطلاعات، پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات احتمالی مردم در خصوص خدمات الکترونیک و مسائل بانکی بوده است. وی افزود: کارشناسان این مرکز دارای اطلاعات کامل در خصوص خدمات بانکی هستند و با ارتقای سامانه‌های نرم‌افزاری و تجهیزات سخت‌افزاری مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت، از این پس خدمات این مرکز به صورت شبانه‌روز در تمام ایام هفته حتی ایام تعطیل به مشتریان ارائه می‌شود.

    مدیرعامل بانک تجارت در ادامه خاطر نشان کرد: مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت همچنین علاوه بر دریافت انتقادات و پیشنهادات هموطنان با ارائه اطلاعات در خصوص خدماتی گوناگون بانکی همچون کارت، موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و شرایط و نحوه دریافت تسهیلات، به عنوان مشاور امین و دستیار بانکی مشتریان عمل می‌کنند. مقدم همچنین اظهار داشت: خدمات مرکز ارتباط مشتریان با هدف تسریع و تسهیل فرآیند‌های پاسخگویی به مشتریان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و آلودگی هوا و به منظور تبدیل بانکداری شعبه محور به خدمت محور ارائه می‌گردد.

    وی خدمت "تماس از مرکز" را به عنوان یکی از خدمات جدید مرکز عنوان کرد و در تشریح آن گفت: با ارتقای سیستم نرم‌افزاری مرکز 1554، از این پس در صورتی که مشتری با این مرکز تماس داشته و به هردلیل امکان برقراری ارتباط با کارشناسان رخ نداده باشد، در صورت درخواست تماس گیرنده، کارشناسان این مرکز در اسرع وقت با وی تماس خواهند گرفت.

    برچسب ها