عصر خودرو

مدیرعامل فرابورس ایران:

مشکل تضامین سکنی فردا برطرف می‌شود

عصر بازار: با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد که از دیروز تیک نمادهای بازار دوم فرابورس از سامانه سکنی برداشته شده بود که ارزش نمادهای مذکور را در تضمین حساب اعتباری سهامداران غیرفعال کرد.

مشکل تضامین سکنی فردا برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در پی اجرای دستورالعملی پیرامون خروج سهام بازار دوم فرابورس از تضامین سکنی و کال مارجین شدن حساب بسیاری از مشتریان نزد کارگزاران، امیر هامونی، موضوع را برای سهامداران و سرمایه گذاران شفاف کرد.
    وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد که از دیروز تیک نمادهای بازار دوم فرابورس از سامانه سکنا برداشته شده بود که ارزش نمادهای مذکور را در تضمین حساب اعتباری سهامداران غیرفعال کرد.
    مدیرعامل فرابورس ایران تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکل برطرف شده و نمادهای بازار دوم فرابورسی فردا مجددا فعال می شود ضمن اینکه فرابورس ایران به دنبال اصلاح دستورالعمل قانونی موجود نیز هست تا بازار دوم فرابورس هم شامل معاملات اعتباری بشود.
    وی در خاتمه اظهار داشت: در این رابطه جای هیچ گونه نگرانی نیست و مشکل به وجود آمده برای نمادهای بازار دوم فرابورس در سیستم سکنی فردا برطرف می شود.

    برچسب ها