عصر خودرو

هیئت تجاری ایران به تایوان می‌رود

عصر بازار- شورای توسعه تجارت خارجی تایوان اعلام کرد، هیئتی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اواخر ماه جاری میلادی به منظور بررسی فرصت های همکاری با فعالان اقتصادی تایوانی، به این کشور سفر خواهد کرد.

هیئت تجاری ایران به تایوان می‌رود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، این هیئت که ریاست آن را مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران بر عهده خواهد داشت، متشکل از 62 نفر از اعضای این سازمان تجاری ایرانی و دیگر چهره های تاثیرگذار است. بر اساس اعلام شورای توسعه تجارت خارجی تایوان، این هیئت در مراسم روز فرصت های تجاری ایران که روز 27 سپتامبر در تایپه برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

    پیش از این مراسم قرار است مدیران و مسئولان اتاق بازرگانی تهران قرار است روز 26 سپتامبر  در نشستی در تایپه شرکت کنند و بازار ایران از جمله بخش های برق، الکترونیک، خودروسازی، صنایع غذایی و مراقبت های پزشکی این کشور را به تجار تایوانی عرفی نمایند.

    در این سفر یادداشت تفاهم همکاری ای بین خوانساری و پیتر هوانگ، رئیس شورای توسعه تجارت خارجی تایوان به امضا برسد.

    در مراسم روز فرصت های تجاری ایران بیش از 280 کارآفرین تایوانی حضور خواهند داشت و به رایزنی با 40 فعال اقتصادی ایرانی در مورد خرید و فروش کالا و همکاری های مشترک احتمالی خواهند پرداخت.

    بر اساس این گزارش، تجار ایرانی اعلام کرده اند که قصد دارند محصولات فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ماشین آلات و قطعات خودرو از تایوان سفارش دهند.

    بر اساس بیانیه شورای توسعه تجارت خارجی تایوان، ایران با دارا بودن ذخایر نفتی و گازی عظیم، یکی از تامین کنندگان مهم انرژی در جهان به شمار می رود.

    برچسب ها