عصر خودرو

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱,۰۹۸ درصدی "کسرا"

عصر بازار- شرکت سرامیک های صنعتی اردکان در حالی اقدام به افزایش سرمایه ۱۰۹۸ درصدی کرد که سود هر سهم در بودجه امسال نسبت به سال قبل ۶۵ درصد افزایش پیش بینی شده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱,۰۹۸ درصدی "کسرا"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام "کسرا"  مورد بررسی و تایید سازمان بورس قرار گرفت لذا مجوز افزایش سرمایه شرکت از 42,500 میلیون ریال به 509,410 میلیون ریال به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی موضوع ماده 17 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور صادر گردید، حدود 22 درصد این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مابقی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صورت می گیرد.

    لازم به ذکر است، شرکت سرامیک های صنعتی اردکان طرح اکتیو آلومینیا با هزینه 159 میلیارد ریال را در دست دارد که تاکنون 51,283 میلیون ریال هزینه آن انجام شده و پروژه به میزان 95 درصد پیشرفت کرده است.

    آلومینای فعال تولید شده در این شرکت در چند گرید و با مصارف عمده تولید می شود.  آلومینای فعال شده با خلوص بالا بعنوان کاتالسیت بازیافت گوگرد در پروسه clausو به عنوان جاذب رطوبت و روغن در سیستمهای هوای فشرده و سیستم های خلاء،  همچنین  بعنوان جاذب مواد زائد از جمله فلوئور ، آرسنیک و سلنیم از آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

    برچسب ها