عصر خودرو

ساخت ۱۱ طرح پتروشیمی با اعتبار ۶ میلیارد یورو در کشور

عصر بازار- مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: ۱۱ طرح پترو شیمی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد یورو تسهیلات ارزی از سوی این شرکت در کشور در حال ساخت است.

ساخت ۱۱ طرح پتروشیمی با اعتبار ۶ میلیارد یورو در کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، عادل نژاد سلیم اظهار داشت: تاکنون اعتبارات این تعداد پتروشیمی از طریق فاینانس چین انجام شده است.

    وی میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها را 40 درصد ذکر کرد و گفت: بهره برداری از این طرح ها در ایجاد اشتغال و چرخه اقتصاد کشور نقش مهمی دارد.

    وی تصریح کرد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان بزرگترین شرکت در بازار سرمایه ایران، فعالیت ها و عملکرد شرکت های تابعه خود را با نظارت پیگیری می کند.

    نژاد سلیم با اشاره به اینکه هلدینگ خلیج فارس به دنبال افزایش و تنوع تولید است افزود: ایران دارای مزیت رقابتی در صنعت پتروشیمی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

    مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: بیش از ٨۰ درصد تجهیزات صنعت پتروشیمی، در داخل کشور ساخته می شود.

    وی بیان کرد: توسعه صنعت پتروشیمی در کشور، اولویت مهم شرکت هلدینگ خلیج فارس است.

    مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: 70 درصد از استراتژی هلدینگ خلیج فارس توسعه ای است.

    شرکت پتروشیمی خلیج فارس با دارا بودن 15 شرکت تولیدی و خدماتی به عنوان بزرگترین هلدینگ پتروشیمی خاورمیانه فعالیت خود را از شهریور سال 1389 آغاز کرده است.

    مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس به منظور بازدید از طرح های در حال ساخت پتروشیمی های شهرستان گچساران و دهدشت به کهگیلویه و بویر احمد سفر کرده است.

    برچسب ها