عصر خودرو

یک مقام مسئول اعلام کرد:

برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ تا ۵۰ هزار بشکه ای تولید نفت در کوتاه مدت

عصر بازار- مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام کرد: براساس برنامه ریزی این شرکت افزایش ۳۰ تا ۵۰ هزار بشکه ای تولید نفت را در کوتاه مدت دنبال می کند و در یک ماه گذشته، حدود هشت هزار بشکه به تولید روزانه نفت خود افزوده است.

برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ تا ۵۰ هزار بشکه ای تولید نفت در کوتاه مدت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، حمید بورد روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت 36 امین سالروز تاسیس شرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تاکید بر افزایش توان فنی و مهندسی و ضرورت مدیریت یکپارچه مخازن، افزود: این شرکت 195 سکو و حدود 60 مخزن را مدیریت می کند که عمده مخازن در نیمه دوم عمر خود هستند.
    وی افزود: فرصت مناسب برای مشارکت بخش خصوصی در برخی طرح ها و پروژه های این شرکت فراهم شده و در آینده قراردادهایی در قالب BOO, BOT, EPCF, فاینانس به امضا خواهد رسید.
    مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران ابراز امیدواری کرد: ظرفیت تولید شرکت نفت فلات قاره ایران در برنامه ششم توسعه به حداکثر ممکن افزایش یابد.
    بورد گفت: پشتیبانی از فعالیت های نفت فلات قاره در خلیج فارس با توجه به تعدد سکوها، کار دشواری است، اما این شرکت با برخورداری از حدود 100 فروند شناور، سیستم پشتیبانی مطلوبی دارد.

    ** برنامه جامع بازسازی و نوسازی در نفت فلات قاره
    مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از برنامه ریزی برای افزایش توان اجرایی در مناطق عملیاتی 6 گانه این شرکت خبر داد و گفت: برنامه جامع بازسازی و نوسازی در تاسیسات این مناطق اجرا می شود.
    به گفته وی سه میلیارد دلار برای اجرای برنامه مزبور پیش بینی شده و این حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهره مندی بهینه از داشته ها به عنوان راهبرد اصلی نفت فلات قاره ایران است.
    این مقام مسئول افزود: براساس همکاری ستاد شرکت ملی نفت ایران، گشایش های مالی تا حدودی ایجاد شده و انتظار می رود نفت فلات قاره در نیمه دوم امسال با مشکلات کمتری روبرو شود.

    **نفت فلات قاره، نماد حاکمیت ایران در خلیج فارس
    مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره یادآور شد: اکنون این شرکت دارای میدان های مشترک با امارات، عربستان، عمان و کویت است و در واقع نفت فلات قاره، نماد حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس است.
    بورد، کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران را بزرگترین سرمایه این شرکت عنوان کرد و گفت: با همراهی کارکنان، دستیابی به اهداف را با جدیت دنبال می کنیم.
    شرکت نفت فلات قاره ایران ٢٩ شهریورماه ١٣٥٩ با هدف اداره میدان های نفت و گاز خلیج فارس (که پیش از این شرکت های آمریکایی و اروپایی عهده دار آن بودند) تاسیس شد و اکنون یکی از شرکت های بزرگ تولیدکننده نفت دریایی جهان است و در گستره بیش از یکهزار و 200 کیلومتر از آب های خلیج فارس فعالیت می کند.
    شرکت یاد شده با برخورداری از حدود یکصد میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا و 180 تریلیون فوت مکعب ذخیره گاز درجا، پیشتاز در تولید و توسعه از میدان های دریایی در خلیج فارس است.

    برچسب ها