عصر خودرو

نماینده مردم مبارکه درمجلس :

دولت خون تازه ای به پلی‌اکریل تزریق می‌کند

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان تنخواه برای تقویت کارخانه

عصر بازار- نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی با قدردانی از حمایت‌های دولت برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه پلی‌اکریل گفت: با توجه به مکاتبه وزرات صنعت با سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به عنوان تنخواه برای تقویت کارخانه پلی‌اکریل مبارکه اختصاص داده شد.

دولت خون تازه ای به پلی‌اکریل تزریق می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی درخصوص اقدامات انجام شده برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه پلی‌اکریل گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که از طریق مجلس شورای اسلامی انجام شد و همچنین مذاکرات و جلسات مشترک با وزیرصنعت و مسئولان مربوطه و همچنین اطلاع‌رسانی ازطریق‌ رسانه‌ها اقدامات خوبی برای تقویت کارخانه پلی‌اکریل صورت گرفته است.

    نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: براساس قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور هیاتی برای حمایت از صنایع داخلی در وزارت اقتصاد با حضور نمایندگان بخش‌های ذیربط دولت می‌تواند برای تقویت صنایع تشکیل شود که بر اساس این قانون بنده پیشنهاد تشکیل هیات اجرایی را مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

    سعیدی با قدردانی از حمایت‌های رئیس جمهور و اعضای هیات دولت برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه پلی‌اکریل مبارکه اصفهان، گفت: حدود 1700 کارگر در شرکت پلی‌اکریل مشغول به کار هستند و از طرفی باید به منافع سهامداران این کارخانه توجه شود این موضوعات ضرروت توجه بیشتر به پلی اکریل را نشان می دهد.

    وی افزود: هیات اجرایی برای رسیدگی به وضعیت پلی‌اکریل اصفهان تشکیل شده و اعضای این هیات از استاندار احکام خود را دریافت کرده و براین اساس این هیات اداره شرکت پلی‌اکریل را از طرف دولت برعهده می‌گیرد.

    سعیدی با تاکید بر لزوم تزریق نقدینگی به کارخانه پلی اکریل افزود: فعالیت یک سوم از صنایع نساجی کشور به فعالیت پلی‌اکریل اصفهان ارتباط دارد؛بنابراین تقویت پلی‌اکریل یک ضرورت است.با توجه به پیگیری های انجام شده وزرات صنعت مکاتبه ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد و مقرر شد دولت مبلغ400 میلیارد ریال به عنوان تنخواه برای تقویت کارخانه پلی‌اکریل مبارکه اختصاص داد و این منابع در اختیار هیات اجرایی در پلی‌اکریل قرار بگیرد و صرف هزینه پرداخت حقوق کارگران و خرید مواد اولیه شود.

    سعیدی تاکیدکرد: درسال اقتصادمقاومتی،اقدام و عمل،دولت یازدهم به صورت عملی قصد دارد؛خون تازه‌ای به کارخانه پلی‌اکریل مبارکه تزریق کند.

    نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی،در پایان تصریح کرد: از رئیس سازمان برنامه و بودجه به خاطر اهتمام ویژه به موضوع تقویت کارخانه پلی‌اکریل مبارکه اصفهان تشکر می‌کنم و امیدوارم با ادامه حمایت‌ها و پرداخت تنخواه به کارخانه پلی‌اکریل،اقدامی عملی برای نجات این کارخانه مهم از ورشکستگی صورت گیرد.

    برچسب ها