عصر خودرو

طی هفته گذشته صورت گرفت؛

شیب ملایم قیمت طلا و سکه + جدول

عصر بازار- بر اساس گزارش های هفته گذشته در اکثر روزها شاهد کاهش قیمت طلا و سکه در بازار بودیم.

شیب ملایم قیمت طلا و سکه + جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در یک ماه اخیر در حالی بازار طلا و سکه نوسانات قابل توجهی را شاهد بود که در اولین  روز هفته گذشته، سکه تمام بهار آزادی با کاهش 8 هزارتومانی داد و ستد شد.

    بررسی ارزش اونس جهانی و نرخ طلا در بازار داخلی در یک هفته گذشته بیانگر آن است که ارزش اونس جهانی در پایان هفته روند نزولی به خود گرفته است.

    در کنار کاهش نرخ جهانی طلا ، تنها سکه گرمی روند صعودی به خود گرفته و مابقی انواع سکه همچون تمام بهار، نیم سکه و ربع سکه در بازار با کاهش قیمت مواجه شدند.

    بازار طلا و سکه آرام است

    در این راستا محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته اظهار داشت: در بازار طلا و سکه تغییر عمده ای را تجربه نکرده ایم، چرا که نرخ طلا در بازارجهانی و داخلی نوسان نداشته است.

    وی در خصوص وضعیت تقاضا در بازار طلا و سکه نیز گفت: هفته گذشته، پیش بینی می شد که میزان تقاضا به به دلیل تعدد مراسم و مجالس مختلف افزایش یابد، که چنین امری محقق نشد و هم اکنون بازار در حالت عادی به سر می برد.

    کشتی آرای ادامه داد: طی هفته گذشته ارزش اونس جهانی طلا  که به واسطه برخی شاخص های اقتصادی روند صعودی به خود گرفته بود، هم اکنون با مثبت شدن شاخص های اقتصادی آمریکا نرخ جهانی طلا کاهش یافته است.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود  و نزدیک شدن به فصل پاییز افزایش و کاهش قیمت رخ نخواهد داد، مگر اینکه مسئله خاص و غیر قابل پیش بینی در بازار داخلی و جهانی صورت گیرد.

    وی در خصوص پیش بینی وضعیت قیمت در روزهای آتی بیان کرد:پیش بینی می شود که در روزهای آتی و اعیاد پیش رو شاهد تغییرات خاصی در بازار طلا و سکه نباشیم.

    برچسب ها