عصر خودرو

مدیر امور ارتباطات و خدمات مدیریتی بانک صادرات ایران:

سال جاری می‌تواند سال افتخارآفرینی و درخشش بانک باشد

عصر بازار- ​مراسم گرامی داشت سالروز تأسیس بانک صادرات ایران با حضور جام‌خانه مشاور مدیرعامل و مدیرامور ارتباطات و خدمات مدیریتی، مرتضوی اسکویی مدیر امور شعب منطقه شش، جهانی رئیس اداره کل روابط‌ عمومی و جمعی از مدیران و کارکنان شاغل و بازنشسته مدیریت شعب استان البرز در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

سال جاری می‌تواند سال افتخارآفرینی و درخشش بانک باشد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مشاور مدیرعامل و مدیرامور ارتباطات و خدمات مدیریتی، در این مراسم در سخنانی گفت: استان البرز از لحاظ جمعیتی و اقتصادی، ویژگی‌های خاص و منحصربه‌ فردی دارد که مدیران و کارکنان توانمند این مدیریت می‌توانند با استفاده از آن‌ ها سبب اعتلای بیش از پیش عملکرد خود و بانک صادرات ایران شوند.

    وی با اشاره به رویکرد مدیرعامل بانک افزود: با تلاش همکاران، همراهی و همدلی مشتریان و سهامداران سال جاری می‌تواند سال افتخارآفرینی و درخشش بانک صادرات ایران در مجموعه نظام اقتصادی کشور باشد.

    این مقام مسئول با اشاره به تأکیدهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی و تحقق اقدام و عمل لازم است از واحدهای تولیدی داخلی حمایت همه ‌جانبه داشته باشیم. قانون حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و رفع موانع تولید به سطح شبکه ابلاغ و ساز و کارهای لازم برای حمایت از تولید ملی  فراهم شده است.

    محمدرضا صیادی، مدیرشعب استان البرز در سخنانی گفت: امیدوارم روند موفقیت‌های مدیریت شعب استان البرز تا پایان سال ادامه داشته تا بتوانیم با توجه به قابلیت‌های اقتصادی و اجتماعی این استان و تلاش همکاران توانمند به جایگاه شایسته خود برسیم.

    برچسب ها