عصر خودرو

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی خبر داد:

برای کیش اینوکس برنامه ویژه‌ای داریم

عصر بازار- مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی کیش‌اینوکس ۲۰۱۶ را چهار راه تلاقی سازندگان، متقاضیان، تامین‌کنندگان مالی و سیاست‌گذاران بخش صنایع دریایی دانست و اعلام کرد: برای این رویداد برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم که در حال نهایی کردن آن هستیم.

برای کیش اینوکس برنامه ویژه‌ای داریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مهرداد مظفری  با اشاره به اینکه صندوق توسعه صنایع دریایی در نمایشگاه کیش اینوکس 2016 به دنبال معرفی محصولات و خدمات خود است، افزود: همچنین این رویداد فرصت مناسبی برای جذب آن بخش از مشتریان است که تا کنون موفق به شناسایی آنها نشده ایم. همچنین این نمایشگاه می‌تواند به عقد تفاهم نامه با متقاضیان تامین مالی در حوزه صنایع دریایی شود.
    وی ادامه داد: اصولا در نمایشگاه‌ها در مدت زمان کوتاه و در محیطی محدود، حجم بالایی از تعاملات ساماندهی می‌شود که این امکان در طول سال میسر نخواهد شد. در واقع در چندین سال برگزاری این نمایشگاه‌ مشارکت‌کنندگان به هم نزدیک‌تر می‌شوند و می‌توانند همکاری‌های مشترک را نیز انجام دهند. علاوه بر این، جلب و جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای تحقق سیاست‌‌های صندوق توسعه صنایع دریایی در دستور کار است و انتظار می رود در کیش اینوکس 2016 به این اهداف دست پیدا کنیم.  
    مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی به فضای ایجاد شده پس از برجام اشاره و بیان کرد: پس از برجام مبادلات مالی تسهیل و روابط بین‌المللی گسترده‌تر  شده است و فاصله دور میان ایران و کشورهای دیگر نزدیک شده است. بنابراین این فرصت امکان ایجاد همکاری های مشترک را می دهد. علاوه بر این مشارکت‌کنندگان خارجی در کیش اینوکس به قصد اقدام مشترک به این رویداد می‌آیند و عموما برای سه هدف همکاری‌های مشترک، ورود فنآوری و تسهیلات دهی را دنبال می کنند.
    مظفری رویداد سال جاری کیش اینوکس را متفاوت با سال های گذشته ارزیابی کرد و گفت: در این دوره حضور سرمایه‌گذاران خارجی با سهولت بیشتری انجام می‌شود. همچنین مشکلات مالی و تحریم در سال جاری رفع شده و مشارکت‌ها راحت‌تر انجام می‌شود. علاوه بر این صندوق توسعه صنایع دریایی برای کیش اینوکس 2016 برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم که در حال نهایی کردن آن هستیم.
    وی کیش‌اینوکس را چهار راه تلاقی سازندگان، متقاضیان، تامین‌کنندگان مالی و سیاست‌گذاران بخش صنایع دریایی دانست و اظهار کرد: در کیش این چهار گروه در کنار هم جمع می‌شوند و با حل چالش های گذشته، برنامه‌ریزی‌های آتی را انجام می دهند. همچنین کیش فضایی را فراهم کرده تا انتقال تکنولوژی و فنآوری، دانش مالی و جذب منابع خارجی به دور از سرزمین اصلی به سهولت انجام شود و در مجموع کیش یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است.

    برچسب ها