عصر خودرو

بانک ها به افرادی خدمات بدهند که مشمول تحریم ها نباشند

عصر بازار- حاتمی یزد گفت: قرارگاه سازندگی خاتم از طریق شرکت های دیگر خود فعالیت خود را ادامه خواهند داد همانند دوره تحریم ها که بیشتر با بانک های چینی کار می کردند اکنون نیز از این طریق فعالیت خواهند داشت.

بانک ها به افرادی خدمات بدهند که مشمول تحریم ها نباشند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، احمد حاتمی یزد، در خصوص خودداری بانک‌های سپه و ملت در ارائه خدمات به قرارگاه سازندگی خاتم، اظهار داشت: یکی از موارد پذیرفته شده از سوی دولت ایران این است که اشخاص حقیقی و حقوقی مورد تحریم سازمان ملل را در داخل ایران نیز تحریم کند که این موضوع مربوط به حوزه بانک‌ها و کارگزاری‌ها هم می‌شود.

     وی با اشاره به نام 200 شخص و شرکتی که در لیست تحریم‌های آمریکا قرار دارند، افزود: بانک‌ها باید به افرادی خدمات بدهند که مشمول‌تحریم‌ها نباشند و اگر بانکی به فردی که در این لیست است خدماتی ارائه دهد آن بانک هم ممکن است تحریم شود.

    مدیرعامل‌اسبق بانک صادرات و تجارت گفت: در صورتی‌که یک مشتری جزو این لیست باشد و به بانک‌های ملت و سپه مراجعه کند با توجه به اینکه ممکن است این بانک‌ها هم تحریم شوند از ارائه خدمات خودداری خواهند کرد.

    حاتمی یزد تصریح کرد: البته قرارگاه سازندگی خاتم از طریق شرکت‌های دیگر خود فعالیت خود را ادامه خواهند داد همانند دوره تحریم‌ها که بیشتر با بانک‌های چینی کار می‌کردند اکنون نیز از این طریق فعالیت خواهند داشت.

    برچسب ها