عصر خودرو

وضعیت طلا در بازار داخلی؛

احتمال صعود در بلند مدت

عصر بازار- بازار داخلی همان گونه که در تحلیل قبلی هم نوشتیم صعود تا ۴۹۷ هزار تومان در هر مثقال را تکمیل و مجددا از این سقف سقوط کرده و انتظار کاهش مجدد آن تا ۴۸۷ هزار تومان وجود دارد.

احتمال صعود در بلند مدت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در وضعیت فعلی  با توجه به نبود جهت قوی در کوتاه مدت و میان مدت معامله گران باید تابع نوسانات بوده و از تغییر موقعیت‌های معاملاتی خود از خرید به فروش یا بالعکس واهمه نداشته باشند. اما در بلند مدت باید نسبت به فروش کمی محتاط تر برخورد کنند چون به نظر می‌رسد صعود قیمت طلا در بلند مدت دارای احتمالا بالاتری است و ورود به موقعیت خرید در نقاط پایین‌تر از ریسک کمتری برخوردار باشد.
    معامله گران بلند مدت باید منتظر تعیین تکلیف اصلاح فعلی باشند و فعلا خرید در ناحیه قیمتی  465تا 480 هزار تومان در هر مثقال  دارای توجیه منطقی و ریسک کمتری است و خرید در قیمت‌های فعلی را هنوز نمی‌توان توصیه کرد.
    نوسانگیران نیز  فعلا  برای ورود و خروج به موقعیت‌های معاملاتی از سه ناحیه 497 ، 487 و 480  هزار تومان استفاده کرده و حد ضرر خود را برای برگشت‌های احتمالی قیمت در ورای این اعدا در نظر بگیرند.
    توجه داشته باشید که علیرغم توصیه خرید در بلند مدت این توصیه برای فعالان و معامله گران بازار است و شامل خریداران عادی نمی‌شود . خریداران عادی فقط بر حسب نیاز و یا ضرورت اقدام به خرید کنند.

    نویسنده: سعید محمدی جزی تحلیلگر بازار
    برچسب ها