عصر خودرو

بلوک ۴۳ درصدی سهام «کماسه» پس فردا روی میز فروش بورس می رود

عصر بازار- روز یکشنبه پس فردا بلوک ۴۳.۲۰ درصدی سهام شرکت تامین ماسه ریخته گری به قیمت پایه هر سهم از سوی بانک اقتصاد نوین به وکالت از یک شخص حقیقی روانه میز فروش بورس تهران می شود.

بلوک ۴۳ درصدی سهام «کماسه» پس فردا روی میز فروش بورس می رود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، روز یکشنبه 21 شهریور ماه 95 بلوک 43.20 درصدی سهام شرکت تامین ماسه ریخته گری بطور یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم 220 تومان در بازار دوم بورس عرضه می شود.

    این میزان دارایی که از سوی یک شخص حقیقی در وثیقه بانک اقتصاد نوین گذاشته شده اکنون با وکالت این بانک از سوی وی به ارزش پایه 15 میلیارد و 397 میلیون و 99 هزار و 960 تومان در بازار دوم بورس تهران واگذار می شود.

    تعداد سهام قابل عرضه در این واگذاری 69 میلیون و 986 هزار و 818 سهم خواهد بود و خریدار یا خریداران باید برای حضور در این عرضه ضمن ارایه تعهد کتبی مبنی بر پایبندی به حداقل الزامات سهام شناور آزاد بازار دوم برنامه خرید سهام از سهامداران جزء فعلی را به همراه ازایه تعهد مربوطه و تضمین کارگزار مبنی بر اجرایی کردن این تعهد طبق شرایط اعلامی توسط شرکت بورس را در اختیار معاونت بازار بورس قرار دهند چراکه قطعیت معامله منوط به رایه تعهدات فوق خواهد بود.

    در ترکیب سهامداری بالای یک درصد شرکت تامین ماسه ریخته گری هم اکنون 4 شخص حقیقی حضور دارند که در این بین علی اصغر عطاریان با مالکیت 43.21 درصد سهام کنترل ترکیب هیات مدیره را در دست دارد.

    «کماسه» در پایان سال مالی 94 با پیش بینی سود 94 ریالی به ازای هر سهم مبلغ 42 ریال از این رقم را به عنوان عایدی سهامداران محقق کند.

    ارزش دفتری هر سهم این شرکت در پایان دوره مالی 94 بطور خالص مبلغ 1096 ریال و نسبت قیمت و بر درآمد واقعی هر سهم نیز 41 مرتبه بوده است.

    این شرکت برنامه انتقال کارخانه از منطقه فیروزکوه به معادن همجوار  به دلایل محیط زیستی را در دستور کار خود قرارداده است.

    برچسب ها