عصر خودرو

بورس، بانک و بیمه در هفته ای گذشت؛

نرخ سود بازپرداخت تسهیلات مسکن تک رقمی شد

عصر بازار- مدیرعامل بانک مسکن گفت:نرخ سود تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای خرید و ساخت مسکن از ۱۱ درصد به ۹.۵ درصد و از محل صندوق در بافت فرسوده شهری به ۸ درصد کاهش یافت.

نرخ سود بازپرداخت تسهیلات مسکن تک رقمی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، نرخ سود بازپرداخت تسهیلات تک رقمی شد ، منشا اصلی مشکلات در بورس انرژی و افتتاح شعبه بانک‌های ایرانی در آلمان از مهم ترین رویدادهای بورس، بانک و بیمه در هفته ای که گذشت؛

    نمایندگان بیمه،موتور توسعه در این صنعت هستند
    رییس کل بیمه مرکزی گفت:در مجموعه صنعت بیمه تمامی ذینفعان و فعالان باید برای ایجاد یک فضای سالم و رقابتی بکوشند تا بیمه گذاران، سهامداران، نمایندگان، کارگزاران و سایر ذینفعان این صنعت دچار آسیب نشوند.

    مؤسسات پس‌انداز و تسهیلات مسکن ایجاد می شوند
    در یکهزار و دویست و بیست و سومین جلسه شورای پول و اعتبار "دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر مؤسسات پس‌انداز و تسهیلات مسکن" به تصویب رسید.

     

    شرایط لازم برای راه اندازی بورس ارز چیست؟/ منشا اصلی مشکلات در بورس انرژی
    برخی از کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که شرط اول راه اندازی بورس ارز، ابزار و زیرساخت های مورد نیاز است و به دلیل ضعف های بنیادی در بخش خصوصی نتایج مثبتی در بورس انرژی دیده نمی شود.

     

    افتتاح شعبه بانک‌های ایرانی در آلمان/روابط بانکی تهران و برلین گسترش می یابد
    قائم مقام بانک مرکزی گفت: اکنون تمرکز بانک مرکزی بر گسترش روابط کارگزاری بانکی و بهبود و تسهیل روابط با دیگر کشورهاست برهمین اساس بانک های خاورمیانه و سینا در مونیخ آلمان شعبه افتتاح می کنند.


    ​توزیع اسکناس و مسکوک نو به مناسبت اعیاد قربان و غدیر + جدول
    بانک مرکزی به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم از طریق شعب منتخب بانک های عامل اسکناس و مسکوک نو توزیع می کند.

     

    نرخ سود بازپرداخت تسهیلات تک رقمی شد/ ابلاغ دستورالعمل به بانک ها از هفته آینده

    مدیرعامل بانک مسکن گفت:نرخ سود تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای خرید و ساخت مسکن از 11 درصد به 9.5 درصد و از محل صندوق در بافت فرسوده شهری به 8 درصد کاهش یافت.

    برچسب ها