عصر خودرو

وزیر کشور:

نسخه شفابخش در جامعه، اقتصاد مقاومتی است

عصر بازار- رحمانی فضلی گفت: اگر مردم، محور نباشند و همراهی نکنند نظام جمهوری اسلامی به مفهوم دقیق کلمه عینیت پیدا نمی کند و نظر و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بر این امر است.

نسخه شفابخش در جامعه، اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهار کرد: باید تلاش همه ما صیانت ازعوامل نگه دارنده نظام جمهوری اسلامی باشد زیرا این عوامل دربرگیرنده اعتقادات مردم؛ نظام ولایت فقیه و مردم به عنوان محور و تکیه گاه اصلی انقلاب است.

    وی افزود: اگر مردم، محور نباشند و همراهی نکنند نظام جمهوری اسلامی به مفهوم دقیق کلمه عینیت پیدا نمی کند و نظر و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بر این امر است.
    وزیر کشور بیان کرد: برای تداوم دولت نیز بایستی همه ی شرایط را فراهم کنیم تا در عمل دچار انحراف نشویم. نظام ولایت فقیه نقش جلوگیری از انحراف را در جامعه دارد و تفسیر ولی فقیه مبنای حکومت داری در یک جامعه ی اسلامی است.
    رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی جامعه بیان کرد:در حال حاضر شرایط جامعه در یک وضعیت خاصی است و متاسفانه برداشت ها و تفاسیر غلطی از اسلام توسط فرقه هایی در منطقه صورت می گیرد که ضربات زیادی را به جامعه اسلامی وارد کرده که نباید به این گونه تفاسیر نادرست و غیر واقعی توجه کرد.
    وزیر کشور در ادامه به شرایط اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود:جامعه از نظر اقتصادی دریک وضعیت خاصی است که مستلزم اقدامات موثر، قوی و همه جانبه از سوی قوای سه گانه می باشد.
    وی افزود: مقام معظم رهبری نیز مهم ترین مساله روز کشور را مساله اقتصادی می دانند و در دیدار اخیر با دولت معظم له بر این موضوع تاکید کردند که این امر مهم بایستی مورد عنایت همه قرار گیرد.
    وزیر کشور بیان کرد: نسخه شفابخش اقتصاد در جامعه امروز ایران، اقتصاد مقاومتی است و در این راستا و اجرایی نمودن این هدف مهم باید با حفظ وحدت داخلی انجام شود.
    رحمانی فضلی ادامه داد:از هر صحبت، اقدام و حرکتی که موجبات خدشه دار شدن جامعه را فراهم می سازد بایستی پرهیز شود زیرا حفظ وحدت و توجه به تقویت وضعیت اقتصادی از مسایل مهم جامعه امروز است که بایستی جدی گرفته شود و غفلت از این امر مهم باعث وارد شدن خدشه به اصل انقلاب خواهد شد

    برچسب ها