عصر خودرو

استقبال کویت از توافق نفتی روسیه و عربستان

عصر بازار- سرپرست وزارت نفت کویت اعلام کرد که تلاش مشترک مسکو و ریاض برای تثبیت بازار نفت به افزایش قیمت این کالا کمک می‌کند.

استقبال کویت از توافق نفتی روسیه و عربستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، پس از آن که امارات دیروز (دوشنبه، ١٥ شهریور ماه) از همکاری مسکو و ریاض در تثبیت بازارهای جهانی نفت حمایت کرد، کویت، دیگر عضو شورای همکاری خلیج فارس نیز این اقدام مشترک عربستان و مسکو مثبت خواند.

    "انس صالح"، سرپرست وزارت نفت کویت، در بیانیه‌ای گفت: این رایزنی ها میان تولیدکنندگان عمده نفت نشان‌دهنده توجه خاص آنها به تحولات بازار نفت است.

    وی تصریح کرد که گفت‌وگوی میان عربستان و روسیه در حاشیه اجلاس گروه 20 و همکاری آنها به منظور تثبیت بازار نفت به افزایش قیمت نفت کمک خواهد کرد.

    روسیه و عربستان دیروز (دوشنبه، ١٥ شهریور ماه) در حاشیه نشست سران گروه 20 که در هوانگجو چین برگزار شد، توافق همکاری برای تثبیت بازار جهانی نفت امضا کردند که هدف آن افزایش قیمت ها است.

    دو کشور به موجب این توافق نامه پذیرفتند که برای تثبیت بازارهای جهانی نفت به طور هماهنگ عمل کنند و آمادگی خود را برای همکاری با دیگر کشورهای نفتی در این زمینه اعلام کردند

    برچسب ها