عصر خودرو

وزیر صنایع لبنان:

پایین بودن سطح تجارت با ایران باید جبران شود

عصر بازار- وزیر صنایع لبنان بر بهبود و گسترش روابط با ایران تاکید کرد و گفت: روابط تجاری دو کشور به دلیل تحریم ها کم شده بود که اکنون باید جبران شود.

پایین بودن سطح تجارت با ایران باید جبران شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، حسین حاج حسن جمعه شب در آئین گشایش نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و ماشین های اداری « ایرانکام» در مشهد افزود: هدف اصلی ما از حضور دراین نمایشگاه بر طرف کردن موانع روابط تجاری با ایران است.
    وی اضافه کرد:مبحث فن آوری اطلاعات در کشور ما بسیار مهم و حیاتی است و بسیاری از لبنانی های مقیم خارج در این عرضه فعال هستند و ما برای گسترش روابط در این عرصه با ایران اعلام آمادگی می کنیم.
    راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز گفت:با توجه به اینکه لبنانی ها در سراسردنیا در حوزه تجارت و توزیع شناخته شده هستند، می توانند درتوزیع جهانی کالاهای تولید داخل با ما همکاری کنند.
    وی افزود: برخی از محصولات استان خراسان رضوی برای طرف لبنانی جذابیت زیادی داشت ودستاوردهای ما در زمینه فن آوری اطلاعات برای آنها شگفت آور بود و باعث ابراز تمایل آنها به عقد تفاهم نامه هایی در حوزه آی تی و آی تی سی با ایران شد.
    علیرضایی افزود:بیش از 50 نفر از اعضاء هیئت همراه وزیرصنایع لبنان ازبخش خصوصی هستند که با توجه به رفع تحریم ها اشتیاق زیادی برای همکاری مشترک با ایران از خود نشان می دهند.
    نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر وماشین های اداری «ایرانکام» در زمینه دولت و آموزش الکترونیک، مدارس هوشمند، خرید آنلاین وکلیه فعالیتهای حوزه ی وب اعم از طراحی، آنالیز،تحلیل و مدیریت آدمین ها و هاست ها، سخت افراز و شبکه های کامپیوتری از 12 تا 16 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

    برچسب ها