عصر خودرو

اعلام آمادگی شهردار ساری برای تعامل بیشتر با بانک شهر

عصر بازار- شهردار ساری با تاکید بر ضرورت تعامل مناسب میان شهرداری‌ها و بانک شهر گفت: شهرداری ساری آماده هرگونه همکاری با بانک شهر به منظور جلب رضایت شهروندان است‌.

اعلام آمادگی شهردار ساری برای تعامل بیشتر با بانک شهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مهدی عبوری، شهردار ساری با اشاره به اهمیت تعامل شهرداری‌ها با بانک شهر عنوان کرد: شهرداری ساری همواره در اجرای پروژه‌ها حمایت بانک شهر را داشته است و به طور حتم هر چه این تعامل بیشتر شود، رضایت شهروندان نیز بیشتر خواهد شد.

    وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر ساری تصریح کرد: ساری از شهرهایی است که به دلیل وجود مسافران زیاد از نقاط مختلف کشور، در معرض دید و بهره‌مندی شهروندان کشور است و هر چه در اجرای پروژه‌های خود موفق‌تر باشد، رضایت همه شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

    عبوری خاطرنشان کرد: شهرداری ساری آماده هرگونه همکاری با بانک شهر به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است.

    شهردار ساری، رونق و عمران شهرها را نیازمند همکاری بیشتر با این بانک دانست و افزود: بانک شهر بانک شهروندی است و با حمایت از شهرداری کلانشهرها، موجب تسهیل در اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و خدماتی می‌شود که در ارتباط مستقیم با شهروندان هر شهر قرار دارد.

    وی در ادامه با اشاره به استقبال شهروندان ساری از پیشخوان‌های شهرنت گفت: این پیشخوان‌ها از اقدامات مهم بانک شهر در توسعه بانکداری الکترونیک است که در شهر ساری مورد استقبال شهروندان و مسافران قرار گرفته است و شهرداری ساری به طور حتم از افزایش تعداد این پیشخوان‌ها استقبال می‌کند.

    برچسب ها