عصر خودرو

"وصنعت" پرتفوی مردادماه را منتشر کرد

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن پرتفوی دوره یک ماهه منتهی به پایان مردادماه ۹۵ را انتشار داد، "وصنعت" در این دوره سهام ۲۱ شرکت بورسی را تحصیل کرده است.

"وصنعت" پرتفوی مردادماه را منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، "وصنعت" بهای تمام شده شرکت‌های تحصیل شده در ماه گذشته را مبلغ 448 میلیاردو 884 میلیون ریال اعلام کرده است. سهام شرکت‌های وآتی، فملی،سفارس، شیران، وملت و پارسان و ...از این دسته بودند.

    در همین دوره سهام  18شرکت بورسی را به مبلغ  دویست و 30 میلیاردو 133میلیون ریال واگذار کرد  و از این بابت سودی معادل 31 میلیارد و 353 میلیون ریال به دست آورد.

    در پایان ماه گذشته ارزش بازار پرتفوی «وصنعت» معادل شش هزارو 196 میلیاردو 629 میلیون ریال بود که نسبت به ارزش بازار ابتدای دوره 8 درصد افزایش نشان می‌دهد.

    "وصنعت" تنها سه درصد از پرتفوی خود را در گروه استخراج کانه‌های فلزی متمرکز کرده است که ارزش بازار گروه مزبور در پایان دوره نسبت به بهای تمام شده ابتدای دوره 12 درصد افزایش دارد.

    لازم به ذکر است،  سرمایه گذاری صنعت  و معدن در ابتدای دوره سهام شرکتهای بورسی به بهای تمام شده 3هزار و 833 میلیارد و 413 میلیون ریال در سبد سهام خود داشته که تا پایان یکماه مذکور بهای تمام شده شرکت 250 میلیارد و 194 میلیون ریال افزایش می یابد، همچنین ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاریهای شرکت مبلغ 506 میلیارد و 370 میلیون ریال می باشد.

    برچسب ها