عصر خودرو

معاون برنامه‌ریزی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی:

مناطق احداث نیروگاه‌های با راندمان بالا مشخص شد

عصر بازار- معاون برنامه‌ریزی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: مکان‌های ساخت نیروگاه‌ حرارتی با راندمان بالا مشخص شده و این طرح با مشخص شدن بانک عامل آن به زودی در شورای اقتصاد تائید خواهد شد.

مناطق احداث نیروگاه‌های با راندمان بالا مشخص شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، حمیدرضا عظیمی با تاکید بر اینکه بانک صنعت و معدن بانک عامل طرح احداث نیروگاه‌های کلاس F می‌توان امیدوار شد که تائید این طرح در شورای اقتصاد تصویب شده است، گفت: براساس این طرح نیروگاه‌های حرارتی در کلاس F (با راندمان بالا) در آذربایجان، امیدیه، اندیمشک، بندرعباس، بوئین‌زهرا، خرم‌آباد، سلفچگان و همدان احداث خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: درخواست صدور مجوز برای احداث نیروگاه‌های با راندمان بالا به شورای اقتصاد ارسال شده است که امیدواریم طی ماه جاری در شورای اقتصاد مطرح شود.

    معاون برنامه‌ریزی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ادامه داد: در سال‌های گذشته اقدامات مهمی توسط شرکت مپنا برای احداث نیروگاه‌های با راندمان بالا انجام شده است که در مراحل مختلف نیز ارتقای قدرت و راندمان در مورد این واحدهای نیروگاهی انجام و شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی شرکت مپنا را با توجه به تجارب و ظرفیت گسترده فنی-مهندسی برای احداث نیروگاه‌های راندمان بالا انتخاب کرده تا با همکاری شرکت‌های تراز اول دنیا برنامه‌ریزی لازم را برای تحقق این اقدام انجام دهند.

    وی در باره اقدامات بعدی برای اجرایی شدن طرح احداث 5 هزار مگاوات نیروگاه کلاس F در کشور اظهارداشت: قرارداد تجاری با شرکت مپنا منعقد شده و با انجام فرایند گشایش اعتبار، عملیات اجرایی طرح تا پایان سال آغاز خواهد شد.

    برچسب ها