عصر خودرو

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

عصر بازار- مدیرعامل طی پیامی آغاز هفته بانکداری اسلامی را به کارکنان شبکه بانکی تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، متن پیام محمدابراهیم مقدم مدیرعامل این بانک به شرح ذیل است :

    دیگر بار به هفته ی گرامیداشت سالروز تصویب قانون بانکداری بدون ربا رسیده ایم. طی سی و سه سال گذشته خدمتگزاران مردم در نظام بانکی کوشیده اند تا نقشی موثر در توسعه و آبادانی میهن و فراهم آوردن امکان حضور مقتدر بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف اقتصاد کشور را  ایفا نمایند ، به گونه ای که می‌توان ادعا کرد که هیچ طرح و سرمایه گذاری عمده و مهمی در کشور بدون حضور موثر و تعیین کننده بانکها قابل اجرا نبوده است .

    هفته ی بانکداری اسلامی همچنین پاسداشت سختکوشی و تعهد صدها هزار زن و مرد شریف ایرانی است که علی رغم تمام نارسایی ها و دشواری ها ،کمر همت به خدمت صادقانه و بی منت به هم میهنان گماشته اند. کارکنان شبکه بانکی را می توان به حق از جمله ی بهترین و بهره ور ترین کارکنان نظام مالی کشور دانست ، چه آنکه ماهیت کارکرد بانکها به گونه ای است که خدمت باید در لحظه و به شرط رضایت مشتری ارائه شود و تنها به شرط استمرار رضایتمندی مشتریان و دیگر ذینفعان است که تداوم حیات موثر بانک تضمین می شود.

    اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات مدیره بانک تجارت ، هفته بانکداری اسلامی را به کارکنان تلاش گر و متعهد شبکه بانکی در جای جای میهن اسلامی صمیمانه تبریک گفته و توفیق تداوم خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای آنان از خداوند متعال خواستارم.

    محمدابراهیم مقدم

    دهم شهریورماه 1395

    برچسب ها