عصر خودرو

مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران ، جهانی شد

عصر بازار- ​در پی حکمی از سوی مدیر عامل بانک صادرات ایران در هفته دولت و آغاز هفته بانکداری اسلامی، علی جهانی به سمت مدیر روابط عمومی این بانک منصوب شد. در حکم آقای زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران به تعهد، تخصص و سوابق جهانی اشاره و از پشتکار و امانتداری وی در مسئولیت های قبلی یاد شده است.

مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران ، جهانی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، مدیر جدید روابط عمومی این بانک در کارنامه ی موفق خود، مدیریت روابط عمومی شرکت ملی نفتکش، مدیریت امور فرهنگی و روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان، عضو هیأت مدیره صندوق قرض الحسنه پارسیان و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل صندوق اعتباری هنر را دارد و درس آموخته ی رشته ی علوم ارتباطات اجتماعی و روزنامه نگاری است.

    وی از اعضای قدیمی انجمن روابط عمومی ایران است و علاوه بر ارائه مقالات و سخنرانی های متعدد پیرامون رشته روابط عمومی، محقق و مدرس این حوزه نیز می باشد. جهانی در سوابق مدیریتی خود ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها را روش پایه ای کارش دانسته و تعامل دو جانبه ی حرفه ای و اخلاقی را از اصول مسلم فی ما بین می داند.
    پیش از وی آقای امیر صفری مسئولیت روابط عمومی بانک صادرات ایران را برعهده داشت که در مراسم تودیع و معارفه از وی قدردانی به عمل آمد.
    امید می رود با این گزینش هوشمندانه ی بانک خوشنام صادرات ایران، ضمن عمل به منویات مقام معظم رهبری، پیرامون تحقق اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از تدابیر دولت تدبیر و امید و همچنین با تکیه بر سابقه ٦٤ ساله بانک متبوع که در شرایط سخت کنونی بالاترین نسبت کفایت سرمایه در سیستم بانکی را دارد، بتواند با همدلی کارکنان خدوم خود در زمینه توسعه کشور، چشم انداز جدیدی را رقم بزند.

    برچسب ها