عصر خودرو

عملکرد "ونفت" در مرداد ماه سال جاری

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت پرتفوی خود را برای دوره یک ماهه منتهی به پایان مرداد ماه ۹۵منتشر کرد، براین اساس ارزش بازار شرکت معادل ۸,۴۲۳ میلیون ریال افزایش یافت .

عملکرد "ونفت" در مرداد ماه سال جاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، این شرکت در ابتدای مرداد ماه سال جاری و با سرمایه یک هزار و 650میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را به بهای تمام شده 524,537 میلیون ریال و ارزش بازاری معادل 433,546 میلیون ریال در پرتفوی خود داشت.

    طی دوره یکماهه، بهای تمام شده شرکت معادل 3,891 میلیون ریال افزایش یافت و به مبلغ 528,428 میلیون ریال رسید، ارزش بازار نیز با 8,423 میلیون ریال افزایش  معادل 441,969 میلیون ریال محاسبه شد.

    براساس این گزارش ، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری صنعت نفت طی مرداد‌ماه امسال شامل 43درصد فعالیت در خدمات فنی و مهندسی،16 درصد مواد و محصولات شیمیایی، حدود13 درصد واسطه گریهای مالی، 9 درصد خودرو و ساخت قطعات، 5 درصد ماشین الات و تجهیزات، 4 درصد فراورده های نفتی کک و سوخت هسته ای می باشد، 10 درصد باقی مانده نیز شامل سایر سرمایه گذاریها از جمله لاستیک و پلاستیک، پیمانکاری صنعتی و... می باشد.

    گفتنی است، "ونفت" در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 1,430 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت هیچگونه سود یا زیانی شناسایی نشد، همچنین طی دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 5,321 میلیون ریال خریداری کرد.

    در پایان، مبلغ  128,827 میلیون ریال ذخیره کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌ها در انتهای  دوره مورد گزارش در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها