عصر خودرو

در معاملات روز گذشته به ثبت رسید؛

افت قیمت سکه در سررسیدهای آتی

عصر بازار: با توجه افت نسبی بهای طلای جهان در معاملات روز گذشته، قیمت سکه در بازار نقدی و آتی نیز روند نزولی در پیش گرفت.

افت قیمت سکه در سررسیدهای آتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، دیروز بازار جهانی طلا با افت قیمت بسته شد که کاهش بازار آتی سکه را به دنبال داشت، به طوری که در معاملات بازار آتی طی روز گذشته، سکه سررسید شهریور ماه با افت 0/31 درصدی با نرخ 928 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل آبان نیز با قیمت 929 هزار تومان به فروش رسید که کاهش 0/32  درصدی را به ثبت رساند. همچنین قرارداد تحویل دی با قیمت 933 هزار تومان معامله شد و افت 0/69 درصدی را تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل اسفند با قیمت 942 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که با روند نزولی قیمت همراه شد و کاهش 0/31 درصدی را به ثبت رساند.

    گفتنی است دیروز حجم قراردادهای آتی سکه به 7 هزار و 782 قرارداد به ارزش 740 میلیارد و 733 میلیون ریال بوده است.

    از طرفی قیمت سکه نقدی نیز با بازار آتی هم مسیر شد و کاهش قیمت را در معاملات این روز تجربه کرد، به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با افت 8 هزار تومانی به قیمت 928 هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم‌سکه در این بازار داخلی با قیمت 475 هزار تومان معامله شد و افت دو هزار تومانی را تجربه کرد. از طرفی ربع سکه نیز با قیمت 267 و سکه یک گرمی هم با نرخ 172 هزار تومان در این روز به فروش رسید.

    برچسب ها