عصر خودرو

قائم مقام وزیر صنعت:

رونق تولید تا پایان ماه جاری محسوس می شود

عصر بازار- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اجرای برنامه های مختلف اقتصادی توسط دولت مردم تا پایان شهریور ماه سال جاری رونق را در تولید احساس می کنند.

رونق تولید تا پایان ماه جاری محسوس می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، رضا رحمانی افزود: ستاد تسهیل مشکلات صنایع بزرگ را بررسی می کند و برای آن ها راهکارهای مناسب را اتخاذ می کند، در همین زمینه برنامه اصناف تولیدی نیز به صورت دقیق در حال اجرایی شدن است.

    وی با بیان اینکه پرداخت ها در طرح' رونق تولید' تا پایان شهریور ماه به پایان می رسد، تصریح کرد: اصل پرداخت ها در مرداد ماه آغاز شده و در شرایط فعلی روزانه 300 پرونده در این خصوص اضافه می شود.

    قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح رونق تولید هفت هزار و 500 واحد هدف گذاری شده است که البته محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

    رحمانی خاطر نشان کرد: تداوم پرداخت تسهیلات تا پایان شهریور ماه تولیدکننده ها را قادر می کند در نیمه دوم سال مواد اولیه را تهیه و به اشتغالزایی برسند.

    وی یادآور شد: خوشبختانه بسیاری از مشکلات بانک ها حل شده و در شرایط فعلی یک زبان واحد در کشور حاکم شده است.

    قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی وضعیت مناسب دارد و طی ارتباط دوسویه با بانکها تسریع در روند پرداخت تسهیلات به واحدها پیگیری می شود.

    رحمانی افزود: یکی دیگر از هدف گذاری های انجام شده افزایش 10 میلیارد دلاری صادرات در کشور است که تا کنون در چهار ماه نخست سال بر اساس آمار گمرک این موضوع محقق شده است.

    برچسب ها