عصر خودرو

طلا و تحرکات در کوتاه مدت

عصر بازار- طلا در یک ناحیه بسیار حساس قیمتی در حال نوسان است و این ناحیه می‌تواند سرنوشت طلا ر ا برای چند ماه آینده رقم بزند و فعلا فضای معاملات در بازار سرشار از تردید و دودلی است و گاهی صعود و گاهی نزول دارد.

طلا و تحرکات در کوتاه مدت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، برای کوتاه مدت و حداکثر چند روز آینده به نظر می‌رسد که یک نوسان دیگر تا 1350 دلار در هر انس و سپس نزول تا 1305 دلار در هر انس را داریم که حرکت صعودی می‌تواند به صورت یک حرکت سریع و همراه با ایجاد یک شادوی قیمتی ( وقتی که در بازار یک حرکت قیمتی شکل می‌گیرد و بعد سریعا به عقب بر می‌گرددیک سایه یا شادو  قیمتی ایجاد می‌شود) در در قالب‌های زمانی 4 ساعته و بالاتر باشد. بنابراین معامله گران کوتاه مدت یا باید با حد ضرر‌های خارج از این ناحیه معامله کنند یا با هر نوسان همراه باشند تا جهت غالب در بازار مجددا تقویت شده و روندهای حرکتی شروع شوند. به این ترتیب، بسته به تحرکات قیمتی در روز جاری شادوی قیمتی رو به بالا می‌تواند تا 1353 و یا تا  1345 دلار در هر انس باشد. به دلیل ماهیت  فعلی بازار و کم عمق بودن آن احتمال نوسانات سریع زیادتر است و عکس العمل سریع  معامله‌گران را می طلبد.
    برای معامله گران میان مدت و بلند مدت فعلا ورود به بازار دارای ریسک است و توصیه می‌شود حداقل تا پنج شنبه این هفته از انجام معاملات پرهیز کنند یا در نقاط اعلام شده اقدام به ورود و خروج از بازار کنند.
    معامله گران طلا در  بازار داخلی نیز بهتر است با توجه به وضعیت اجاره یا هزینه‌های  دیگر در بازار طلا  اقدام به معامله و حجم معاملات خود را کاهش دهند تا دچارمشکل نشوند.

    نویسنده: سعید محمدی جزی
    برچسب ها