عصر خودرو

نگاهی به قیمت های جدید+ جدول مقایسه ای؛

آیا قیمت پلیمری ها به کف رسیده است؟

عصر بازار: قیمت های جدید مواد پتروشیمی امروز صبح از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام شد که براساس پیش بینی های قبلی، قیمت همه مواد پلیمری در سراشیبی قیمت قرار گرفته است.

آیا قیمت پلیمری ها به کف رسیده است؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا)، صبح امروز دفتر توسعه صنایع تکمیلی قیمت پایه محصولات پتروشیمی برای عرضه تا 16 شهریورماه 1394 را اعلام کرد.

    بر اساس جدول مقایسه ای گریدهای پلیمری، بیشترین افت نرخ مربوط به کالای SBR1712 و با 9.5 درصد و معادل 3640 ریال است. کمترین افت نرخ هم مربوط به کالای استایرن مقاوم (هایمپکت) و با 1.5 درصد افت و معادل با 624 ریال است. قیمت های فعلی از زمان اعلام به مدت دو هفته مبنای معاملات مواد پلیمری در بورس کالای ایران است یعنی تا روز 16 شهریور ماه 1394 تمامی معاملات پلیمر ها با قیمت های مذکور خواهد بود. براساس تحلیل های ارائه شده این افت قیمت شدید قابل پیش بینی بود. در حال حاضر قیمت های فعلی برای خرید به نسبت بسیار جذاب تر هستند و بعضی از گریدها به کف قیمتی خود رسیده و برخی دیگر به کف قیمتی خود نزدیک شده اند. قیمت کالاهای پی وی سی،PET ، استایرن انبساطی و پلی اتیلن سنگین تزریقی در کف قیمتی خود قرار دارند مگر اینکه در بازارهای جهانی اتفاقات دیگر رخ دهد.

    برچسب ها